Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bandbus: de Plunderbus

Ben je bezig met een leuk of ingrijpend project aan je bus. Plaats deze dan hier
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Bandbus: de Plunderbus

Bericht door whizzi »

Die lijkt erg veel op mijn bus, sterker nog, ik denk dat dit mijn bus is zover ik kan inzoomen. Ik kan alleen niet herinneren dat ik ooit zo dicht geparkeerd heb bij een bijna exact dezelfde kleur bus zonder dat ik daar zelf een foto van gemaakt heb :groteogen

Ik heb ook geen idee waar dit is?
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Gebruikersavatar
M-J
Berichten: 37
Lid geworden op: 21 aug 2016, 11:39

Re: Bandbus: de Plunderbus

Bericht door M-J »

whizzi schreef:Die lijkt erg veel op mijn bus, sterker nog, ik denk dat dit mijn bus is zover ik kan inzoomen. Ik kan alleen niet herinneren dat ik ooit zo dicht geparkeerd heb bij een bijna exact dezelfde kleur bus zonder dat ik daar zelf een foto van gemaakt heb :groteogen

Ik heb ook geen idee waar dit is?

Ik weet het wel zeker. De cacaofabriek in Helmond. Ik denk vorig jaar September of Oktober ergens. Er was daar een bepaalde markt (die daar jaarlijks is). Het waaide toen heel erg hard, herinner ik me nog. Er waren niet veel mensen daar toen. Ik ben ook maar even geweest. Toen heb ik hem bijna naast de jouwe gezet.
Lichtblauwe VW T4 2.5 TDI, 1999, verlengd :toppie
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Bandbus: de Plunderbus

Bericht door whizzi »

Ach ja, nu herken ik het. Dat was vorig jaar, ik moest op die dag optreden op het podium daar op de markt. :yes
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Bandbus: de Plunderbus

Bericht door whizzi »

Een nieuwe stuurkogel en een nieuwe voorband en mijn busje is weer APK-gekeurd voor een nieuw jaar :yes
260000 km en 20 jaar oud \o/
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Plaats reactie