Maar nog steeds koude voeten?

Of ga je aan de achterzijde nog iets anders maken?
groeten Peter
Peter, ik heb vloerverwarming.Multivan Generation schreef: Maar nog steeds koude voeten?![]()
Of ga je aan de achterzijde nog iets anders maken?
Peter, is helmaal goed hoor. Ik vond je omerking juistMultivan Generation schreef: Want dan kan daar de tent stof alsnog ook nat worden bij neerslag,
en dat geeft dan kans op stikken van het tentdoek he..
Klopt, maar dat geldt natuurlijk altijd en heeft niet zoveel te maken met het gebruiken van de "sjaal." Sjaal is ook niet zozeer bedoeld voor het tegenhouden van regen. Het gaat om het winddicht maken van het grootste gedeelte van het oppervlak van het tentdoek en de warmte-isolatie.Multivan Generation schreef:Als je tentstof nat is geworden,
en je doet het het dak naar beneden,
dan zou het tentdoek kunnen "stikken" waardoor je allemaal rare vlekjes en schimmel in het doek kunt krijgen.
Dit kun je ondervangen, door je tent als het weer het toelaat, met het dak naar boven, even droog te laten luchten.
Of de achterzijde ook af te dekken
Mickel Moen schreef:Overigens: Voor wie helemaal goedkoop wil.
Het moet ook mogelijk zijn om de "sjaal" alleen met het isolatiemateriaal, klustape, zeilringen en spuitlijm te maken.
Dan plak je op de lijnen klustape waar ik nu band en tentdoek genaaid heb. Minder fraai dat wel, maar ik schat in, even functioneel. Scheelt je een hoop (stik)werk.
Nog een interessant topic i.v.m. afdekken voorruit: http://www.zwerfautosite.be/phpBB3/view ... 26&t=30915" onclick="window.open(this.href);return false;