Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

vragen over de T6
Plaats reactie
Markrd
Berichten: 16
Lid geworden op: 09 feb 2017, 20:58

stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door Markrd »

hallo.
ik heb mijn t6 nog niet door de wasstraat gereden.Ik vroeg mij af moeten de electrische spiegels in geklapt worden of kan het ook zonder inklappen?? Met mijn t5 ging ik altijd zo door de wasstraat en dat ging goed,spiegels klapte vanzelf open en dicht door de borstels....
ik hoor het graag van andere gebruikers.

gr Mark
Gebruikersavatar
rvanderraad
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 dec 2008, 09:57
Locatie: hoofddorp

Re: stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door rvanderraad »

Ik zit altijd met geknepen billen in de krasstraat.
Ik klap ze altijd in
De spiegels van de T6 klappen om hoog ipv naar binnen wat makkelijker gaat door de borstels.....
Kan je timmeren, zullen we dan een wip maken?!
Gebruikersavatar
rvanderraad
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 dec 2008, 09:57
Locatie: hoofddorp

Re: stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door rvanderraad »

Kan je timmeren, zullen we dan een wip maken?!
Slagermarcel
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 okt 2016, 10:58

Re: stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door Slagermarcel »

mooie foto :nuts :nuts :nuts :nuts :nuts :nuts
Ikenmijnkois
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 mar 2016, 16:47

Re: stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door Ikenmijnkois »

Markrd schreef:hallo.
ik heb mijn t6 nog niet door de wasstraat gereden.Ik vroeg mij af moeten de electrische spiegels in geklapt worden of kan het ook zonder inklappen?? Met mijn t5 ging ik altijd zo door de wasstraat en dat ging goed,spiegels klapte vanzelf open en dicht door de borstels....
ik hoor het graag van andere gebruikers.

gr Mark
Beste Mark
Ik ben in een wasstraat geweest, bij 2 verschillende bij de 1 bleef de luchtbuis die aan het einde van de wasstraat zit de auto aan de zijkant droog blaast bij de spiegel die ingeklapt stond een spoortje achter liet op de spiegelkap geprobeerd weg te poetsen met de hand gaat het niet, moet machinaal gedaan worden dan ziet je er vrijwel niets meer van.
In de andere mijn laatste wasstraat bleef de sproei horzel waar het schuim uitkomt achter de spiegelkap hangen, had ze toen uitgeklapt staan .
Had een diepe beschadiging een kras van zowat 7 cm over de spiegelkap heen de foto heb ik nog, het is overigens heel netjes opgelost, ze hebben netjes de rekening betaald maar schrik niet rekening vond ik echt niet normaal de staeler rekent voor een spiegel kap en de zwarte ring €327,05
ik ging gewoon even uit mijn dak, ik zei hem dat ik nu begrijp dat jullie mijn auto Total los hebben verklaard.
ik krijg het niet voor mekaar om nu een foto te uploaden als er iemand is die mij even een e-mail adres door wilt geven kunnen zij de foto er opzetten.
Wees raadzaam zou niet meer gaan gewoon in een spuitcabine je auto wassen, is het meest veilige dat je kunt doen, ook al die swirfs die je ziet als die in de zon staat gewoon zelf een x polijsten en is weer nieuw.
Met vriendelijke groet
Marcel
Met vriendelijke groet
Marcel van Es
Beckontheroad
Berichten: 2138
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Re: stand spiegels wasstraat ingeklapt of niet

Bericht door Beckontheroad »

hoef ik niet over na te denken...No way wasstraat....

bij zelf wassen kun je niet alleen zelf bepalen hoe krasvrij je wast, schade aan de
lak zie je ook eerder..
Suc6

JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Plaats reactie