tis ook geen 4 cm geworden maar tocg gekozen voor de 6 cm.
en de opvulringen tussen de veren zijn nu ook verdwenen heb m voor en na gemeten en de bus is 5.5 cm gezakt. Inderdaad is de bus wel vol. stoelen, tent, watertank, gasfles, dekbed, barbeque, reservewiel, potkrik, eten, drinken en noem maar op.
Kwaliteit kan ik tot nu toe alleen maar zeggen goed. Rijd niet verkeerd stug, klappert niet, strak sturend niet meer wiebelen. merk is vmaxx, bandenmaat is 225/55r17. en vult inderdaad precies zoals ik had gewild de wielbakken. Voor as weekend ook laag en dan ben ik zeer tevreden.
Opties lijkt die ook lager door mijn veel lagere voor en achter bumper.
Kwaliteit op den duur kan ik alleen maar afwachten. ach al zou het 2 jaar zitten is 200 euro nog niet te veel. Ben nog steeds zoekende om tzt een ander project te starten. Wil gewoon wel goed rijden maar ga er geen dik geld in investeren als ik in de loop der tijd toch afscheid neem van de transporter.
hang van factoren af, en wat ik tegen kom.
Dat ik laag wou wist ik wel al twijvelde ik wel ff tussen 4 en 6 cm. al me andere auto's ook bijna altijd een schroefset geplaatst.
Ook onder me nieuwe polo komt binnekort een setje en ander velgen. how wel van wat extreme laag. drempels doen we nu gewoon stukkie kalmer aan.