Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Service beurt

vragen over de T4
Plaats reactie
leokouter76
Berichten: 53
Lid geworden op: 19 nov 2008, 20:19

Service beurt

Bericht door leokouter76 »

Elke keer als ik de auto start geeft bij de km stand servicebeurt,Maar de t4 heeft pas een servicebeurt gehadt nu heb ik gehoordt dat je de computer moet resetten.Maar hoe doe ik dat ? .TDI bj 2001 2.5
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: Service beurt

Bericht door Wim T4 935 »

Bij de dealer met behulp van de computer of zelf middels het instrumentenpaneel. Staat bij tips & ...... Even zoeken derhalve.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
koos 890
Berichten: 2293
Lid geworden op: 06 feb 2007, 23:19
Locatie: heerhugowaard

Re: Service beurt

Bericht door koos 890 »

Leo als de bus een longlife beurt heeft gehad dan bij de dealer/garage laten resetten op 30.000 km en als de bus dit niet heeft gehad dan even op tips en truc's kijken.
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Service beurt

Bericht door GerJol 716 »

Service-interval terugstellen

- Schakel het contact uit. Druk de terugsteltoets (1) voor de dagteller links naast de snelheidsmeter in en houd deze vast. Schakel het contact in. Op het display van de dagteller verschijnt 'serviceOIL'. Laat de toets (1) los.
Door nogmaals de toets (1) in te drukken schakelt de weergave over op 'serviceINSP' zonder serviceOIL terug te zetten.
- Draai de toets rechts naast de toerenteller rechtsom, hierdoor wordt 'serviceOIL' of 'serviceINSP' teruggezet.
Op het display verschijnt 'service---'.
- Let erop dat alleen de op dat moment weergegeven servicesoort wordt teruggesteld.

Succes, Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Plaats reactie