KLIK EVEN OP DE F5 toets
pagina verversen

:yes :wjw :yes

Groetjes Henk-1

electra schema.

vragen over de T4
JZ-design
Berichten: 73
Lid geworden op: Zo Jan 24, 2010 12:45

electra schema.

Berichtdoor JZ-design » Di Mar 30, 2010 21:50

Op mijn t4 2,5 liter benzine wil ik een module aansluiten zodat ik de centrale vergrendeling op afstand kan bedienen.
Weet iemand of het bedradings schema gelijk is aan de diesel modellen. Of heeft iemand hier toevallig het schema van deze bus. Het is trouwens een T4 multivan uit 95.

Alvast bedankt.

Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9158
Lid geworden op: Di Apr 10, 2007 9:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Contact:

Re: electra schema.

Berichtdoor Roger B. (11)61 » Wo Mar 31, 2010 6:15

denk dat de CPV voor benzine en diesels gelijk is.

bij de kabelboom die vanaf de bestuurdersdeur komt gaan meten, moeten twee draden zijn die signaal krijgen(eentje bij openen , eentje bij sluiten) (singaal kan massa zijn maar zou ook plus kunnen zijn) als het slot (met sleutel of via pennetje)van de bestuurdersdeur geopend of gesloten wordt.

is met wat geduld en meetwerk dus ook zo te vinden
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Afbeelding

Gebruikersavatar
Harry62
Berichten: 1023
Lid geworden op: Ma Jul 14, 2008 18:23
Locatie: Heino
Contact:

Re: electra schema.

Berichtdoor Harry62 » Wo Mar 31, 2010 11:22

Als je al CV hebt kon je eerder, bij Conrad volgens mij, een losse module kopen die je zo aan kon sluiten.
Dan heb je een afstandbediening draadloos. Was voor benzine en diesel dezelfde.
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig

Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9158
Lid geworden op: Di Apr 10, 2007 9:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Contact:

Re: electra schema.

Berichtdoor Roger B. (11)61 » Do Apr 01, 2010 6:55

bedoel je specifiek voor het afstand bediend maken van de originele CPV in een VW (T4)?? of een module die op elk bestaand CPV aangesloten kan worden om deze afstand bediend te maken?

op ebay koop je een setje van 4 motoren (2 2-draads en 2 5-draads) kabels, bevestigingsspul en regeleenheid met 2 afstandbedienigen al voor 15-20 euro als je er 40 voor over hebt krijg je er kapsleutels bij die verdomd veel op de originele VW lijken...

die motoren hoef je niet te gebruiken, je kunt het ook aansluiten op de reeds bestaande CPV (doe ik altijd als het effe kan omdat je dan niet naar elke deur hoeft met doorvoerproblemen van dien (tegenwoordig is de deurdoorvoer vaak voorzien van stekkers waar je lastig draden bij kunt leggen)
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Afbeelding

JZ-design
Berichten: 73
Lid geworden op: Zo Jan 24, 2010 12:45

Re: electra schema.

Berichtdoor JZ-design » Do Apr 01, 2010 21:49

Ik wil een universele afstandsbediening plaatsen op de originele CPV die al in de auto zit.
Dus zal deze denk ik voor de originele aansturingsunit moeten plaatsen zodat ik idd niet alle deuren apart moet doorvoeren.
De set die ik heb moet ook op de alarmlichten worden aangesloten.
Dit vooral als herkennigs signaal aan de buitenzijde denk ik.

En voordat ik een poos op me kop ga hangen onder het dashboard had ik gehoopt op een schema. dan hoef ik niet uit te vogelen waar wat zit.

:zwaai

Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 18605
Lid geworden op: Zo Jan 14, 2007 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contact:

Re: electra schema.

Berichtdoor Multivan Generation » Vr Apr 02, 2010 10:58

kijk eens via de links...
http://www.weetjewel.com/t4_links.htm

misschien staat daar wat bij?
Afbeelding
27-10-2014: --> 2 nieuwe artikelen op onze site.. :-)

Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9158
Lid geworden op: Di Apr 10, 2007 9:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)
Contact:

Re: electra schema.

Berichtdoor Roger B. (11)61 » Vr Apr 02, 2010 11:06

je hoeft niet naar de originele stuurunit toe, de draden afkomstig van de schakelaar van je voorportier moet je een signaal geven vanuit je nieuwe stuurunit, dan gaat alles mee omdat het originele systeem dan denkt dat je de deur geopend hebt met de sleutel
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Afbeelding


Terug naar “VW T4”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten