Ik hoop dat het bij de twee balkjes blijft.
Fotootje van de balk rechtsvoor:

Frans...
De Plaatwerker zweert bij een soort van was, wat ze na het lassen in de balken spuiten... zal wel vergelijkbaar zijn met Tectyl ML.odorf schreef:Bekend probleem bij oudere T4's. Vaak gaan de ontwateringskanalen volzitten met troep.
En pekel en andere ellende gaan daar zitten rotten.
Tip: Ik heb toen mijn balkje was vervangen de binnenzijde meteen volgespoten met tectyl.
Dan is het goed beschermd voor later.
Odorf
Tja.. dat gebakje is nu 12j oud en er zit nog 0,00000 roest aan of op... ik verwacht dat ie er tegen die tijd er een stuk beter uitziet dan de bus. Voor de V70 een 855 gehad.. van 1994 heb ik in 2009 weg gedaan... originele uitlaat en geen spatje roest te vinden..(behoudens de later gemonteerde trekhaak)Multivan Generation schreef:Origineel geeft verreweg de beste passing en de minste frustratie.
Enne roestbakkies? ---> ben benieuwd hoe dat gebakje van je van bouwjaar 2001 er op een leeftijd van 19 jaar uit ziet![]()
Kijk Harry, daar kan je geen buikpijn van krijgen...Harry 341 schreef:Zijn nieuw bij de dealer rond de 35 euro..
Ik heb het over de balkjes hoor....schermen zou ik 2e hands origineel zoeken...frans_t4 schreef:Kijk Harry, daar kan je geen buikpijn van krijgen...Harry 341 schreef:Zijn nieuw bij de dealer rond de 35 euro..![]()
Frans...
Harry 341 schreef:Ik heb het over de balkjes hoor....schermen zou ik 2e hands origineel zoeken...frans_t4 schreef:Kijk Harry, daar kan je geen buikpijn van krijgen...Harry 341 schreef:Zijn nieuw bij de dealer rond de 35 euro..![]()
Frans...
Ik wou er nog niet over beginnen , maar dat zat ik al te denken vanaf het begin van dit topic , dat het niet zo simpel zou zijn als "alleen maar een paar schuine balkjes en 2 spatborden" .frans_t4 schreef:Tegenvaller, vandaag gebeld door het schade herstelbedrijf (plaatwerker)![]()
Er zit veel meer laswerk aan de auto dan we hadden gedacht.... ...