Na het spy AB CV setje te plaatsen heb ik effe moeten wachten op de juiste vw sleutelbaarden voor de klapsleutels. Deze heb ik dan laten slijpen volgens de originele vw sleutel, nu komt het ... mijn busje heeft een paar dagen op de oprit gestaan en nu dat ik naar mijn werk wou vertrekken sloeg hij direct aan waarna hij ook terug dood viel na verschillende x geprobeerd te hebben toch maar besloten om met de vw golf te gaan werken voor ik te laat kwam.
Toen ik net onderweg was dacht ik er opeens aan dat ik niets elektrisch veranderd had en enkel de laadruimte terug bekleed had maar dat er 1 verschil was en dit was dat de originele sleutel in huis lag en dat ik met de nieuwe klapsleutel probeerde te starten.
Direct naar mijn vriendin gebeld om het effe te testen en yep direct starten en rijden zonder problemen

Ik heb er nooit aan gedacht dat er mss wel een transponderchip in mijn originele sleutel zou kunnen steken dit omdat het een gewone sleutel is met een harde plastic met vw logo in en ik ging ervan uit dat het enkel het model met klapsleutels betrof waar zo'n chip in stak. Mijn busje is een '98'er ACV met groene verlichting, kan iemand me bevestigen of er toen een chip in de niet klapsleutel versie kan zitten voor ik heel de sleutel voor niets mol

Alvast bedankt !