Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

brrrrrrr

vragen over de T4
Plaats reactie
daimen
Berichten: 556
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

brrrrrrr

Bericht door daimen »

ik ben sinds zaterdag de gelukkige eigenaar van een verlengde t4 aab km :driveT4 en echt heel weinig roest :yes oja er zaten ook nieuwe spijkerbanden bij :winter
maar nu heb ik het volgende de moter komt niet op temperateur meter komt maar klein stukje omhoog,nu verdenk ik de temp sensor op de radiateur of de thermostaat,en een beetje warmte in de auto is niet verkeerd hier,dus thermostaat of sensor.en ik krijg de achter klep niet open :bonk

wat ben ik verder van plan met de bus,eerst even schoonmaken van binnen erg stoffig,kleine roest plekjes bij werken.
nu heb ik nog een passat 2002 staan voor onderdelen (koplampen stoelen met verwarming klimakontrol )moet maar kijken of dit gaat passen met een aanpassing heb de tijd dus

oke en dan, ben jaloers op jullie kampers dus misschien kamper van maken lekker in de zomer 2 maanden of langer door noorwegen toeren, dus dan moet ik op zoek naar kastjes keuken draaiplateu stoelen slaapbank dus moet even opzoek in het oostblok voor deze spullen is goedkoper.

nou als ik wat gedaan heb horen jullie van mij maar dan op t4 projecten

gr uit een wit noorwegen met een temp van -6 :winter
Gebruikersavatar
Geert G
Berichten: 1030
Lid geworden op: 20 mar 2011, 10:22
Locatie: Venray, Noord-Limburg

Re: brrrrrrr

Bericht door Geert G »

Koelvloeistof thermostaat effe vervangen.
Wordt ie weer warm :winter
ACV Motor Modificaties:
EGR & Kat verwijderd
Fratelli Bosio PP520 verstuivers
Turbo W.G. afstelling aangepast
JB Autoservice & JD-Engeneering, chip op maat
daimen
Berichten: 556
Lid geworden op: 06 nov 2007, 09:03
Locatie: noorwegen

Re: brrrrrrr

Bericht door daimen »

oke zal deze bestellen
Plaats reactie