Voor een particulier is die ook gewoon 4000€exclBTW(btw nog wel erover) is al een nederlands produkt dus ook geen bpm.Guus NLB schreef:De luchtvering op een T5 kost dik € 4.000,- ex btw/bpm. Voor de particulier dus € 7.000,-
Logisch dat (vrijwel) niemand het zal bestellen.
De luchtvering zit dan vóór en achter en heeft o.a. een sportstand en knielfunctie :love .
painter schreef:Guus NLB schreef:Inmiddels al een lezer die ervaring heeft met (die hele dure) luchtvering op z'n T5/MV ???![]()
Hoi Guus,
Effe 1600 euro, moet je wel effe bij een ander merk gaan kijken.
Bij mij zit hij er standaard op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sluit h'm goed aan héolle griese schreef:Ik weet niet hoeveel verschil er is tussen luchtvering en airride maar ik krijg de laatste binnenkort onder mijn auto.
Dit kost 2000 euro en 2500 incl. inbouw.
Hij komt op dezelfde compressor als waar m,n toeter ook op zit.
Weer typisch iets van VW hé die prijsDonald4Motion schreef:Het systeem komt van VBairsuspension(zoiets) en kost toch echt rond de 4000€excl.btw(met inbouw bij VB)(nlprodukt)
dus naderhand inbouwen is financieel gezien beter
Donald4Motion schreef:Voor een particulier is die ook gewoon 4000€exclBTW(btw nog wel erover) is al een nederlands produkt dus ook geen bpm.Guus NLB schreef:De luchtvering op een T5 kost dik € 4.000,- ex btw/bpm. Voor de particulier dus € 7.000,-
Logisch dat (vrijwel) niemand het zal bestellen.
De luchtvering zit dan vóór en achter en heeft o.a. een sportstand en knielfunctie :love .
Het is trouwens niet een origineel vw produkt maar gewoon ingekocht.
:yingyang
Ik vraag me af of zoiets beter rijdt dan een schroefset?
Iemand die ik 'ken' van een ander forum heeft airride en die kost niet wat dit kost.
Hij gaf zelf aan dat het niet echt voor het comfort was voor hem maar meer omdat hij veel van z'n dak moest pakken.
Deze wagen zal ook met z'n onderkant op de grond komen(het is maar wat je leuk vindt)