achteraan heb ik ze voorzien van buitenboorden 3.25 en voor2.25
achter zijn ze nu 11 breed en vooraan 8.5

Grtz Geert
TsX schreef:mooi, die ombouw naar het 2010 model.
moest de mijne vooraan ooit kapot gereden worden denk ik mij ook aan een ombouw te wagen.
maar de mijne blijft wel een dagelijkse wagen,
buiten een verlaging binnenkort en velgen steek ik meer tijd en geld in een ander projectje.
gebruikt gij uw T5 zo om mee te werken ? aangezien er ladders opliggen ??
ik heb mijn vorige auto (cleaned Astra G) speciaal weg gedaan omdat em
niet meer dagelijks durfde te gebruiken...
amai, ik verwonder u om de auto in deze staat dagelijks als werkauto te (durven) gebruikde geert schreef: Den T5 wordt dagelijks gebruikt om mee te gaan werken, daar is hij ook voor aangekocht, in het WE het ik twee andere wagens om mee te rijden hé, normaal doe ik niet echt meetings met de bus maar de echte VW(VAG) evenementen mag hij niet ontbreken hé,
:zodenkikerookoverde geert schreef: persoonlijk vind ik ook het niveau dat de bus nu heeft soms een stuk hoger dan wat de gemiddelde tuningwagen heeft, niet allemaal natuurlijk, bij mij draait alles om dezelfde stijl, OEM+, dwz originele looks, dikke velgen en een stevige verlaging
Beter zicht weet ik nog niet, heb der nog gene meter mee gereden, aspherische kanten, nog nooit van gehoord, is dat gevaarlijkTsX schreef:en hoe is het zicht door die nieuwe spiegels ?
beter of slechter ?
zitten er ook aspherische kanten op het glas ?
Dat is dat gebogen stukje in het spiegelglas..de geert schreef:Beter zicht weet ik nog niet, heb der nog gene meter mee gereden, aspherische kanten, nog nooit van gehoord, is dat gevaarlijkTsX schreef:en hoe is het zicht door die nieuwe spiegels ?
beter of slechter ?
zitten er ook aspherische kanten op het glas ?![]()
Grtz Geert
Ha, dat wil dat zeggen, ben niet echt de man van moeilijke woordenMastodont schreef:
Dat is dat gebogen stukje in het spiegelglas..
Wat deze klus wel plug and play qua electrische verstelling?
Ook verwarmd en electrisch inklapbaar, Geert ?
Ik vind 'm mooi!!!
Grt Mastodont