yep, bij de oude tellers was handrem en remvloeistof één signaal, bij de nieuwe tellers is dat gescheiden, je moet op de zekeringkast een draad doorknippen (de draad die van je handremschakelaar komt) en het uiteinde dat niet aan je zekeringkast blijft zitten moet je verbinden met de
tellerunit.
op
http://www.t4-wiki.de" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik zo ongeveer alle info gevonden die ik nodig had, samen met een PDF met de elektrische schema's van een 96-er TDI T4 voor het zekeringkastgebeuren.
http://www.t4-wiki.de" onclick="window.open(this.href);return false;
dan in het balkje bij "suchen" intikken: kombiinstrument
dan krijg je een pagina over het kombiinstrument, als je daar naar beneden scrolt staat onderaan een linkje "Umbau" als je daar op klikt kom je op een pagina die de voortgangswijze en eventuele problemen bij tellerombouw beschrijft... daar staat ook welke draad je moet hebben en de bedradingsschema's van de oude en nieuwe tellers
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon