Ik ben dus diegene voor wie Sjoerd de link plaatste. Kan best iets met oude auto's maar ben voor deze camper echt niet op zoek naar een sleutel project. Gewoon een fijne bus om makkelijk veel mee weg te kunnen met vrouw en zoontje van nu 8 maanden. Budget is tussen de 5 en 10K, maar ik betaal liever goed geld voor iets goeds dan weinig geld voor rommel. Zelfbouw vind ik prima, zeker als het zo netjes is (lijtk) als deze. Maar bij de km-stand ging ik echter ook twijfelen. Da's best veel voor benzine.
Verkoper zegt: Deze Camper wordt afgeleverd met een nieuwe Apk en een grote onderhoudsbeurt.
Inclusief distributieriem en waterpomp, nieuwe accu, Bougies, bougies kabels, onsteking, Olie en filters, en onlangs vervangen zijn versnellingbak, dynamo en een deel uitlaat en achterdemper. De optimist zegt dan dat er al veel gedaan is, de pessimist zegt dan dat er waarschijnlijk nog veel meer werk aan komt. Wat vinden jullie?
lijkt dit een zinvolle aankoop? of beter wat meer uitgeven voor bijvoorbeeld dit:
https://www.marktplaats.nl/a/caravans-e ... =mympBuyer
Is dat een originele kleurstelling? of is dat een onderkant vol grijsgecamoufleerde roest?