Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Vraagje over hefdak (camper)
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Vraagje over hefdak (camper)
ducktape? 

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik zeg: dakluik ... weetjewel
of is het
die kitrand die nooit wil aansluiten (b.t.w. is nog steeds 'fabriekssituatie', heb er zelf nog niks aan gedaan behalve die ducktape. Never leave home without it
) (en tie-raps)

1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
- anita-sushi
Dat komt omdat ie nog bij 'R' is.Dirk/970 schreef:@Anita,
Ik had jouw bus al ff niet gespot, vakantie kon ik wel naar raden, maar nu nog niet... het is toch wat met die hefdakjes... Ben nu alweer een tijdje droog dankzij ducktape
En idd, nooit zonder ducktape en tie-raps. In het verleden kon ik nadat de uitlaat onder ons oude gebakje was gevallen, thuiskomen dankzij deze 2.
- anita-sushi
Even een update...
Degene die bij het camperweekend waren, weten dat m'n dak dus niet omhoog wou blijven staan. We hebben er toen maar stokken onder gezet.
Meteen maandag even gebeld en dinsdag kon ik bij 'R' terecht. Wat bleek, beide gasdrukveren waren lek, dus dat was het euvel. (het waren nieuwe, dus alles binnen de garantie)
Degene die bij het camperweekend waren, weten dat m'n dak dus niet omhoog wou blijven staan. We hebben er toen maar stokken onder gezet.
Meteen maandag even gebeld en dinsdag kon ik bij 'R' terecht. Wat bleek, beide gasdrukveren waren lek, dus dat was het euvel. (het waren nieuwe, dus alles binnen de garantie)
- Multivan Generation
- Contacteer:
mooi,
dus dan stuur ik de foto's even niet meer op...
dus dan stuur ik de foto's even niet meer op...

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- anita-sushi
Toch bedankt Peter!!