Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

fotogalerij

vragen over de T5
Plaats reactie
Walter Zander
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 mar 2007, 17:50

fotogalerij

Bericht door Walter Zander »

Hallo Allemaal,

Na eerst een T4 te hebben gehad, overleden na een gebroken distributiesnaar, ben ik nu in het bezit van een T5.
Henk heeft inmiddels mijn foto's op de galerij gezet, nr 236.
Apetrots ben ik op m,n bus.
Het is alleen die dekselse waterpomp waardoor ik nog geen volledig vertrouwen heb in de T5 zoals ik met mijn T4 had.
Inmiddels is bij mijn bus al twee keer de waterpomp vervangen, bij 47000Km bij de vorige eigenaar en nu bij 58000Km bij mij.
Ik heb er wel alle vertouwen in dat VW de problemen met de pomp onder de knie krijgt zodat ik heel veel kilometers van m´n bus kan genieten.

Groeten,


Walter
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Bericht door Ruud PS »

Met 100.000 km is bij mijn T5 de waterpomp vervangen. Ik denk dat dit ongeveer het gemiddelde aantal km is, dat de pomp het begeeft. Dus is het erg vreemd, dat bij jou de pomp het al zo snel opnieuw laat afweten. Ook al zou er nog geen gemodificeerde waterpomp zijn, dan zou je na vervanging toch ook weer gemiddeld een 100.000 km er mee moeten kunnen rijden.
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10826
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Bericht door Pascal-141 »

Tja ... Een goeie vriend van mij zijn T5 (174pk) heeft nu amper 40.000km , maar heeft ook al een nieuwe waterpomp achter de rug , alsook een nieuwe inlaatcollector ,een nieuwe turbo, en nog wat kleine zaken ...
Plaats reactie