Om niet alleen vragen te stellen maar ook om aan te geven of iets gelukt is, bij deze het eindresultaat.
Nadat de temparatuurmeter en de tankmeter ook kuren begonnen te vertonen, de spanningsregelaar vervangen.
Hierbij gebruik gemaakt van de FAQ T4. Het stuur laten zitten maar tijdens het eruit halen van het plastic rechthoekig gedeelte wat voor de klokkenpartij zit moet dit inderdaad met de nodige kracht/voorzichtigheid gedaan worden. Het beweegt allemaal wel mee maar het zou me ook niets verbazen als het breekt. Ik weet niet hoeveel moeite het kost om het stuur te verwijderen maar je sleutelt dan waarschijnlijk wel wat rustiger
Spanningsregelaar vervangen, helaas bleek dit niet het euvel te zijn maar de stekker aan de achterzijde van het tellerhuis.

. Als ik deze op en neer bewoog dan verscheen de storing. Stekker uit elkaar gehaald, niets te zien, Printplaat bekeken, niets te zien. Draadbreuk oid ook niet kunnen vinden.
De stekker met behulp van ducktape iets opgevuld zodat deze spelingsvrij in de tellerunit zit. Alles werkt nu wel naar behoren maar het echte euvel heb ik volgens mij hiermee niet gevonden. Eens kijken of het in de loop der tijd blijft werken en anders wordt het nog verder spitten. In ieder geval weet ik nu wel waar te zoeken.
mvgr
Bert