Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

in het kader van de vele diefstallen......

vragen over de T5
emil
Berichten: 557
Lid geworden op: 13 dec 2009, 10:29
Locatie: achterhoek

Re: in het kader van de vele diefstallen......

Bericht door emil »

mee eens (met de laatste reactie)
liever een ster in de voorruit dan een ster op de grille !!!!!!

een ieder moet natuurlijk zelf weten wat ie rijd maar persoonlijk vind ik een vito
bij lange na niet de uitstraling hebben die een transporter heeft
:driveT4 :driveT5
Paulus
Berichten: 360
Lid geworden op: 02 okt 2007, 23:55
Locatie: Stadskanaal

Re: in het kader van de vele diefstallen......

Bericht door Paulus »

Ik heb toch maar naar aanleiding van de vele diefstallen een alarm gemonteerd.Het mooie vind ik van dit systeem dat als je bij de deur komt deze kleine waarschuwings piepjes geeft,dit beperkt zowiezo de kans op inbraak al.

Paulus
VW T5 1.9TDI Lwb
Gebruikersavatar
Cedarcanoe
Berichten: 56
Lid geworden op: 24 mei 2008, 00:58
Locatie: Storfors, Zweden

Re: in het kader van de vele diefstallen......

Bericht door Cedarcanoe »

iedereen praat over Bealorck, dit hieronder is een gelijkaardig product. Iemand ervaring mee ? (deze frema sponsort -geeft korting aan- WJW'rs)
Ik heb die man gemaild, dit is zijn antwoord:
"Het slot is vergelijkbaar met Bearlock echter van het merk Construct. De prijs van het slot is € 275,00 inclusief btw, exclusief montage. Als weetjeweller krijgt u hierop 10% korting, en gratis verzending. Komt dus op € 247.50. Gemonteerd kan ook. Met of zonder SCM certificering zijn de prijzen respectievelijk € 500 en € 450. Hierop geef ik ook de 10% korting. Ik ben gevestigd in Heerde 20 km boven Apeldoorn."
Iemand ervaring mee ?
/Erik



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Diefstal van T4 of T5 voorkomen?
10% korting + gratis verzending van beveiligingsproducten bij BW-Safety via Weetjewel sticker.

Optimale voertuigbeveiliging door middel van een Construct© versnellingsbakslot.
Het versnellingsbakslot is een mechanisch geïntegreerd slot wat geactiveerd wordt door het draaien van de sleutel als de versnelling in z’n achteruit staat. Gevolg; de auto, bus of camper kan niet (op een normale manier) worden verplaatst.

Afbeelding[img]http://www.weetjewel.com/images/korting/BW_SAF1.jpg[/img
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Laatst gewijzigd door Cedarcanoe op 09 jul 2010, 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jurjen
Berichten: 94
Lid geworden op: 23 jan 2010, 21:32

Re: in het kader van de vele diefstallen......

Bericht door Jurjen »

een BEARLOCK :yes

Een klasse 5 alarm, kost mij € 20,- per maand. Heeft uitgebreide track/trace mogelijkheden via gps/gsm, daarnaast belt de meldkamer mij wanneer het alarm afgaat, geeft een rustig gevoel als de auto niet direct binnen gehoorsafstand staat.

Retroreflecterende reclame trek je er niet zo makkelijk af als gewone reclame bestickering, maakt de auto ook weer minder aantrekkelijk. Een lelijke kleur kiezen die niemand heeft/wil werkt vast ook :toppie
nr 355, 132kW DSG, 4Motion kwb in Olympic Blue
svandesande
Berichten: 171
Lid geworden op: 05 mei 2010, 11:06

Re: in het kader van de vele diefstallen......

Bericht door svandesande »

Stelen is toch verboden :groteogen
Afbeelding
Plaats reactie