Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

portier openen

vragen over de T4
Plaats reactie
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

portier openen

Bericht door Rogier663 »

Beste forumleden,

Ik kan sinds een paar dagen het rechter voorportier van binnenuit niet/nauwelijks openen, het lijkt erop alsof het hendeltje om de deur te openen nog verder getrokken zou moeten worden dan mogelijk is!! Is dit af te stellen op de e.o.a. manier??

Het was vandaag een beetje te koud om een kijkje te nemen, iemand ervaring hiermee??

alvast bedankt,

Rogier 663
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33876
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: portier openen

Bericht door Multivan Generation »

Klinkt als meeneem ijzertje tussen ontgrendelings hendeltje en het slot was los zit..
Dan moet alleen wel je deur paneel er af om dat te controleren..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: portier openen

Bericht door Rogier663 »

opgelost!!! de drie schroeven van het slot aan de zijkant van de deur zaten los, dit op vrijdag verholpen maar moest het weekend naar Hannover. Hiern heb je de groene sticker voor nodig om de stad in te mogen dus de toegestuurde rode maar niet opgeplakt. Het risico genomen en geluk gehad!!!
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: portier openen

Bericht door Roger B. (11)61 »

geen sticker is nog erger dan een rode....

geen sticker is nog milieuonvriendelijker dan de rode....... ongeacht hoe nieuw en schoon je auto is, als je geen sticker plakt wordt dat gezien als milieuklasse "geen sticker"
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Rogier663
Berichten: 246
Lid geworden op: 02 dec 2007, 20:03

Re: portier openen

Bericht door Rogier663 »

Ja Roger, dat begrijp ik, alleen kom je Hannover alleen in met een groene sticker, de rest van de kleuren mag de stad niet in. Ik had het idee dat ik dan beter geen sticker op kan plakken en doen alsof ik van niets weet dan bewust de stad in rijden met een rode sticker terwijl ik op de hoogte ben van het gebruik van de stickers en toch de stad in gaan. vandaar.

Gr. Rogier
Gebruikersavatar
ron.h
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 mei 2009, 10:01

Re: portier openen

Bericht door ron.h »

probleem met de deur heb ik aan de bijrijders kant regelmatig de drie schroeven lopen idd met regelmaat los dwz tot vorige maand druppeltje locktide en klaar
Gebruikersavatar
RPS
Berichten: 144
Lid geworden op: 10 aug 2010, 18:09
Locatie: Schiedam

Re: portier openen

Bericht door RPS »

grappig dat iedereen dan naar een druppeltje loctite grijp.Nou ben ik zelf loodgieter en heb dus altijd gastape in de auto werkt voor de meeste borgproblemen prima, zo'n rolletje of tegenwoordig kokertje( het is dan ook van loctite)in de auto bij het handgereedschap kan wonderen doen en het droogt niet uit zoals de vloeibare versie.
Ik snap het wel maar begrijp het niet!
Gebruikersavatar
ron.h
Berichten: 108
Lid geworden op: 10 mei 2009, 10:01

Re: portier openen

Bericht door ron.h »

goeie tip alleen had ik nog wat loctide liggen :-) zon rolletje heb ik minder vaak in huis. toch maar een halen en in handschoenkastje mikken :jumpklap
Plaats reactie