Over dat gewicht hoor je me inderdaad niet klagen
Ik ben net even bezig geweest met een paar kleine probleempjes die al vaker aan bod zijn gekomen op dit forum. Ik plaats het toch maar even hier want met de zoekfunctie is het goed terug te vinden.
Problemen:
1: lichtzoemer werkt niet
2: interieurverlichting gaat niet aan bij openen linkerportier
3: afstandbediening werkt niet
Oplossingen:
1 en 2 opgelost mbv schuurpapier, minivijltjes en contactspray. Dit is echter een tijdelijke oplossing want het contactpuntje is nog wel schoon te krijgen maar de nokjes waarin ze vallen zijn zo klein en aangetast dat je er weinig mee kunt. (zie foto's)
Puntje 3 heb ik nog geen oplossing voor, maar ik heb ook nog niet alles geprobeerd. Wat ik wel heb gedaan is de sleutel opnieuw synchroniseren volgens de gebruikelijke procedure. Max 5 sec. op contact zetten > sleutel eruit> vergrendelknop op afstandbediening ingedrukt houden> tegelijkertijd de ontgrendelknop 3x kort indrukken> vergrendelknop weer loslaten> rode lampje knippert 5x. Vervolgens gebeurd er niks. Helaas.
Verder nog even de zekering "nummer 10" nagekeken, maar die ziet er nog prima uit.
Morgen eerst even de accu losgooien en daarna verder zoeken naar een eventuele kabelbreuk.
Daarna weet ik het ook niet meer. Misschien hebben jullie nog ideeen?
Jammer dat die meeting op 13 november is. Die dag en dat hele weekend is bij ons gebombardeerd tot "hefdak inbouwweekend". Ik was er graag bij geweest. Alleen als het spuitwerk heel erg tegen zit, is er nog een kleine kans. Dat hoop ik natuurlijk niet