pluuke schreef:Ik denk dat als de je letters uit snijfolie maakt, je daar wel een transparante overheen moet plakken.
Bij mij heb ik dat niet, maar daar moet je dus niet met een poetsdoek overheen gaan rossen, heb je meteen alle hoekjes omhoog staan. En vóór op de motorkap is toch een "slijtplek".
Als de folie dun genoeg is valt het zichtbare luchtrandje wel mee denk-ik, indien goed aangewreven.
Ok ... heb zelf niet zoveel ervaring ... vroeger wel eens teksten geplakt, maar die waren altijd éénkleurig.
Ik weet niet of het mogelijk is om folies af te lakken met bijv 2k lak?
pluuke schreef:Is het woord Generation op een grijze bus niet alleen een zwarte outline ?
Ja misschien wel ... Pascal weet daar het antwoord op?
pluuke schreef:Als je het onderstaande plaatje ziet, is het bij een andere lakkleur ook een andere kleur sticker ?'
Dat denk ik wel ... dat was ook zo bij mijn '94 Westy.
De stickers CaliforniaCoach voor de rode en witte carrosseriekleur hadden ze nog bij Poptop liggen.
Ik heb hem toen in mijn handen gehad ... maar Daarbij zijn de letters Bordeauxrood en groen.
Bij mijn karibikgroene Cali zijn de letters Paars en lichter groen.
Maar ik zoek ook nog steeds naar een goede oplossing voor het stickerverhaal. Vandaar dat ik zo fanantiek mee probeer te denken.
Zou graag mijn Motorkap overspuiten maar dan ben ik mijn sticker kwijt.
En van de surfzeiltjes op de zijkant begint langzaam de zeefdrukinkt af te bladderen.
Ik zit er wel over te denken om daarvan in ieder geval een goede vectortekening te maken.
pluuke schreef:Ik dacht dat Günzl eenmalig de oude voorraad van Westfalia heeft opgekocht, dus bij WF nog iets bijbestellen is er denk-ik niet meer bij...
Ah jammer ...