Motorvoorverwarming zou moeten werken, bevestiging vanuit Webasto. Dus bij ombouw standaard motorbijververwarming d.m.v. Upgrade kit van Webasto zou ook de motor voorverwarmt moeten worden. En dat is wat ik wil.

tuurlijkwerkt dat, dat is exact waarvoor die upgradekit door webasto gemaakt is.... en laat je ook niks wijs maken door de webastodealer, die blauwe klok kun je desgewenst vervangen door een rooie, enige verschil is de kleur van de verlichting.Oviivo schreef:Update for who it may concern;
Motorvoorverwarming zou moeten werken, bevestiging vanuit Webasto. Dus bij ombouw standaard motorbijververwarming d.m.v. Upgrade kit van Webasto zou ook de motor voorverwarmt moeten worden. En dat is wat ik wil.
No worries, ik ga binnenkort zelf aan de gang. Een T100 HTM afstandsbediening op mijn bijverwarmer aansluiten;RonaldCaravelle schreef:@oviivo
lijkt me leuk, heb alleen chronisch tijd gebrek...
RonaldCaravelle schreef:
Dan heb je dus GEEN bijverwarmer, want een bijverwarmer verwarmt de koelvloeistof, kun je niet bedienen, maar gaat aan bij lopende motor als koelvloeistof en buitentemp koud genoeg zijn.Mennohuiser schreef:Ik kan er onderhand geen wijs meer uit.. met al die verschillende type kachels..
Volgens mij heb ik dus een bijverwarmer. Bij het inschakelen verschijnt er de tekst "HE" op het scherm en niet
veel later gaat de ventilator van de bus draaien en heb ik warme lucht. Volgens mij zit er wel een 2e accu onder
de bestuurdersstoel en werkt deze kachel daar op. Eerst had ik nog de stille hoop dat ik een kachel had die ook
de koelvloeistof deed verwarmen.. maar dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.. dus dat zal wel niet.
Denk dat jij een interieurverwarmer hebt die dus ook langer loopt, niet?In mijn geval is slapen in de bus dus geen optie want om elke 60 minuten dat ding aan te zetten slaapt volgens
mij niet echt lekker..