Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

rembekrachtiger werkt met koud weer niet meteen

vragen over de T4
Plaats reactie
Roel van D
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 feb 2013, 02:57

rembekrachtiger werkt met koud weer niet meteen

Bericht door Roel van D »

als het buiten koud is (hoeft nog niet eens te vriezen) dan werkt in het begin mn rembekrachtiger niet. hoe kouder het des te langer het duurt voordat deze begint te werken. maar binnen 3 minuten werkt hij altijd wel. heb de remvloeistof al een keer ververst ivm het vervangen van mn remleidingen maar het probleem was hier niet mee opgelost. en een korte tijd hierna zag ik dat er weer vocht in de remolie zat. het systeem zelf lekt ook niet. ik denk zelf dat er vocht in de rembekrachtiger zelf zit maar weet dit niet zeker. heeft iemand dit vaker meegemaakt of wat hier aan te doen is?

MVG Roel

Afbeelding
Afbeelding
arjantdi
Berichten: 247
Lid geworden op: 31 dec 2008, 13:49

Re: rembekrachtiger werkt met koud weer niet meteen

Bericht door arjantdi »

oke.. nu vriest het niet meer. dus je probleem is over..
maargoed. kijk eens goed naar je vacuum pomp een aansluitingen. mist er ergens een slangetje?
vervolgens kun je eens checken of er condens in de leiding zit die naar de rembekrachtiger gaat.
ik zou zowiezo de rembekrachtiger er af halen/ controleren/repareren en zo nodig vervangen als je verder niets kunt vinden.
Roel van D
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 feb 2013, 02:57

Re: rembekrachtiger werkt met koud weer niet meteen

Bericht door Roel van D »

arjantdi schreef:oke.. nu vriest het niet meer. dus je probleem is over..
maargoed. kijk eens goed naar je vacuum pomp een aansluitingen. mist er ergens een slangetje?
vervolgens kun je eens checken of er condens in de leiding zit die naar de rembekrachtiger gaat.
ik zou zowiezo de rembekrachtiger er af halen/ controleren/repareren en zo nodig vervangen als je verder niets kunt vinden.
klopt nu heb ik er geen problemen meer mee.zal het nog eens gaan controleren en hopelijk vind ik de oorzaak.
Plaats reactie