Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

dubbele cabine

vragen over de T5
Plaats reactie
ivo
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:07
Locatie: kaatsheuvel

dubbele cabine

Bericht door ivo »

Ha wwelers ik heb nu een caravelle uit 2000 met 556000 km op de teller en wil een nw multivan highlin kopen. Alleen zoek ik een dubbele cabine waar ik zoals nu met de omos mijn boxen naast het raamschot kan inbouwen. Volgens van Mossel in tilburg ben ik de eerste met dit probleem. Wil wel het raam in het tussenschot behouden. Ben ik echt de eerste.
Gebruikersavatar
De Bloemenman 211
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 jan 2007, 10:19
Locatie: Kaatsheuvel / Tilburg
Contacteer:

muziek uit de dc

Bericht door De Bloemenman 211 »

Hallo Ivo uit :T54LIFE de kets,

Hier een tevreden T5 rijder, waarom zou je niet geheel nieuwe boxen laten plaatsen van de multivan serie (6 stuks) der zit echt een tof geluidje in. Ik heb zelf maar 4 boxen maar ik heb wel het probleem dat ik de radio niet te hard kan zetten. Men trilt snachts echt uit bed als ik thuis kom. En ik heb er geen versterkers of andere apparatuur bij geplaatst.

Ik zelf woon ook in de kets en heb geen problemen met de buurt en wil dit graag ook zo houden. Bovendien was het wel de bedoeling dat de mv serie er in ging maar als men al gaat zeggen hoelaat ik thuis was en met welke muziek is da nie prettig. En in de kets zijn ze niet moeilijk maaar er zijn ook emmers waar ook een eind aan zit.

Met vriendelijke groet
De Bloemenman 211 :yes :T54LIFE
ivo
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:07
Locatie: kaatsheuvel

Bericht door ivo »

bedankt voor je antwoord bloemenman maar ik heb een surround setje in me bus en moet twee speakers op oor hoogte van achteren, ivm surround, hebben vandaar mijn probleem.

Mocht je wat horen dan houd ik mij aanbevolen

groeten Ivo
Plaats reactie