Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

WJW-er op de route Helmond -> Dordt -> Rdam voor onderzoek T4?

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
whizzi
Berichten: 406
Lid geworden op: 03 mei 2013, 00:20
Locatie: Helmond
Contacteer:

WJW-er op de route Helmond -> Dordt -> Rdam voor onderzoek T4?

Bericht door whizzi »

Hoi,

Kort dag. Ik weet het. Ik rij morgen van Helmond naar Rotterdam en ga op de heen- of terugweg waarschijnlijk door Dordrecht heen. Nou heb ik een paar kleine issues aan mijn T4 die ik uiteindelijk wil laten repareren (volgend jaar weer een aantal grote afstanden met de T4 doen). O.a. een rammel als in recht door rij (en in de bocht) als er wat gewicht in de auto ligt. Soms ook zonder enige vorm van gewicht (behalve ik dan).

Daarnaast voel ik de bus schudden bij het stationair draaien. Wederom ook niet elke keer.

Uiteraard met de vorige keer dat ik bij een garage ben geweest, waren beide problemen niet aanwezig.

Wat ik eigenlijk wil, is dat iemand samen met mij wat punten helpt te zoeken die op dit moment mis zijn met de bus of die op korte termijn moeten worden vervangen. Ik vraag dus niet om het meteen te repareren ofzo, puur alleen even kijken. Met de gevonden punten kan ik dan naar een lokale(re) garage en melden dat ik dat graag opgelost wil hebben (al dan niet dat ik zelf een poging ga wagen).

Is er iemand op deze route die dit kan en morgen wil doen?

:wjw
Directeur van het HomeComputerMuseum en Chevy Van rijder.
Plaats reactie