Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Nieuwe aankoop

vragen over de T5
Plaats reactie
Jocke
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2016, 11:46

Nieuwe aankoop

Bericht door Jocke »

Hallo,

Ik heb net een T5 (bouwjaar 2003) gekocht en er zouden nog wat kleine reparaties aan moeten gebeuren, vooraleer ik hem wil beginnen ombouwen tot camper. Ik hoop dat jullie me in de goede richting kunnen duwen :)

De bus heeft 2 plaatsen, maar de vorige eigenaar heeft hier nieuwe zetels ingestoken (van een oude Fiat dacht ik). Zetels zitten opzich heel comfortabel, maar door dit de doen is ook de module van de centrale vergrendeling eruit gehaald. Het slot van de koffer is ook geforceerd en biedt totaal geen weerstand meer. Ik heb die koffer langs binnen uit gesloten, maar doordat de CV niet meer aanwezig is, is de schuifdeur altijd los.
Ik moet dus sowieso al één nieuw slot steken, en een nieuwe CV module installeren. Is het mogelijk om gewoon 1 module te kopen, met 2 bijhorende sloten voor de portieren, één voor de schuifdeur en één voor de koffer? Of lijkt een andere oplossing jullie makkelijker? op zich maakt het me niet zoveel uit om elke deur apart te moeten los doen en dus geen centrale vergrendeling te hebben.

voor de rest nog wat kleine mankementjes, maar dat zou wel moeten in orde komen.

Alvast bedankt,
Jonathan
Plaats reactie