Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

vragen over de T5
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

Bericht door Jakob G »

heemskerk schreef:
Jakob G schreef:
jordydereus schreef:Gooi er lekker in...

We horen je wel weer als je motor uit elkaar moet.
Wie is er dan goedkoop uit?

Denk eens verder dan je neus....
We hebben tot nu altijd de olie gebruikt van de VW-dealer, dus wat is er mis????

..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... :bonk
Ik doe mijn best de berichtjes op een nette, vriendelijke wijze te schrijven, zou toch fijn zijn als dat ook in de reacties te zien is.??? :campingT4
Daar mee houden we het niveau van het forum ook hoog.

Mvg,
Jakob G
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

Bericht door WouterW »

Ik doe mijn best de berichtjes op een nette, vriendelijke wijze te schrijven, zou toch fijn zijn als dat ook in de reacties te zien is.??? :campingT4
Daar mee houden we het niveau van het forum ook hoog.

Mvg,
Jakob G
Met alle respect, Jakob, wees naast net en vriendelijk ook eens wijs; houd je aan de door de fabrikant voorgeschreven motorolie. Op de lange termijn ook beter voor je portemonnee, laat staan je gemoedsrust.

Domme vragen bestaan wellicht niet, maar verwacht geen slimme antwoorden op een vraag die je met gemak via het daarvoor bedoelde forum zelf had kunnen invullen.

Groet, Wouter.
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
jordydereus

Re: CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

Bericht door jordydereus »

+1
Gebruikersavatar
WouterW
Berichten: 489
Lid geworden op: 20 nov 2010, 09:55
Locatie: Achterhoek regio Zutphen

Re: CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

Bericht door WouterW »

Jakob, hierbij een link mbt jouw olie. Heb m'n best gedaan, goedkoper kon ook ik het niet vinden.

http://m.ebay.de/itm/20-L-LITER-EUROLUB ... nav=SEARCH

Voor €4,- de liter lijkt mij de keus simpel. Voor de duidelijkheid: Deze olie hoort op die 1.9 PD van jou, zoals Jos al aangaf.
Succes met je beslissing. Niet blijven zeuren, er moet 5w30, vw spec 507.00 op. Niets meer, niets minder.
T5 2.5 AXD 2004 503.000 000km
Jakob G
Berichten: 620
Lid geworden op: 15 mei 2011, 22:47

Re: CAR XTRAS Motorolie Universeel API SF/CD 15W40

Bericht door Jakob G »

WouterW schreef:Jakob, hierbij een link mbt jouw olie. Heb m'n best gedaan, goedkoper kon ook ik het niet vinden.

http://m.ebay.de/itm/20-L-LITER-EUROLUB ... nav=SEARCH

Voor €4,- de liter lijkt mij de keus simpel. Voor de duidelijkheid: Deze olie hoort op die 1.9 PD van jou, zoals Jos al aangaf.
Succes met je beslissing. Niet blijven zeuren, er moet 5w30, vw spec 507.00 op. Niets meer, niets minder.
Bedankt WouterW

Groet,
Jakob.
Mocht ik zijn vergeten de groeten van Jakob G.
Plaats reactie