Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Deurbakken vervangen

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Richard (506)
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 jan 2007, 20:26
Locatie: Bolsward

Deurbakken vervangen

Bericht door Richard (506) »

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om mijn deurbakken te vervangen door bakken met luidspreker houders, maar kan iemand mij vertellen wat ik hiervoor allemaal nodig heb ( artikel nr. etc) ?

En ik zou graag willen weten wat voor luidsprekers ik hier het beste in kan plaatsen (d'r moet wel wat bass inzitten).

Alvast bedankt voor het meedenken. :toppie

Groeten Richard
Groeten út Bolsward
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Bericht door Gretschi »

Hoi Richard,

Een kleine kruiskop, een grote kruiskop en een kleine imbus sleutel,
Wil je een beetje bas hebben moet je toch een subwoofer plaatsen met een extra versterker, ik wist niet dat het zoveel uitmaakt, voor een een luxe auto is het toch een stuk simpeller, m'n vrouw houd wel van een stevig bassie, ze is er erg blij mee, heb het vorig jaar voor kerst gegeven,

groetjes Peter
Gebruikersavatar
Dirk/970
Berichten: 1042
Lid geworden op: 14 jan 2007, 20:57
Locatie: Eerbeek

Bericht door Dirk/970 »

Hoi Richard,

Als je oude deurbakken gaat vervangen, ik ben op zoek naar een deurbak voor m'n rechterportier, zonder luidsprekergat. Als je er een hebt, wil je die dan kwijt, en wat vraag je ervoor?
:zwaai T4 TDI 75kW Kombi LWB bj 2002
1e Wet van Constructie: maak de onderdelen te groot en sla en dan net zo lang op tot het past!
Gebruikersavatar
Eldert 895
Berichten: 68
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:11
Locatie: Beek-Ubbergen
Contacteer:

Bericht door Eldert 895 »

Hallo Richard,

De bakken met speaker gaten zijn dacht ik rond de 50 euro per stuk bij Volkswagen. Let op, volgens mij moet je de speaker bevestiging en gaas afdichting er nog los bij bestellen. Je zal ook draden moeten trekken voor je speakers. Ik weet niet of er dan grote speakers in passen, of dat je nog een gat in je deurpaneel moet zagen. Het lijkt me dat dat weer kan tochten.

Waarom bouw je ze niet in je dubbele cabine, of heb je ze daar al? Ik heb ze in het schot onder de bank. Is echt prima, heb je meteen een grote baskast. Je kan er elke gewenste maat speaker kwijt.
Bij mij was het al zo toen ik hem kocht, Omos dc. Het onderschot is van mdf, overtrokken met grijze stof. Je ziet er dus niks van, en de kinders zitten er ook niet met de hakken in.

groet Eldert
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33797
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Bericht door Multivan Generation »

Er past maximaal 17 cm in met een maximale inbouwdiepte van 65 mm.
Voor de artikelnummers:

http://www.belgian-t4-club.be/phpBB2/vi ... .php?t=951

groeten Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Richard (506)
Berichten: 45
Lid geworden op: 20 jan 2007, 20:26
Locatie: Bolsward

Bericht door Richard (506) »

Iedereen bedankt voor de info hier kan ik wat mee :jumpklap :jumpklap

Groeten Richard
Groeten út Bolsward
Plaats reactie