Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

plaatwerk klus je

vragen over de T4
Plaats reactie
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Hallo medemensen,
Ik kreeg van de apk keurmeester het advies om iets aan de roestvorming te doen, Links/rechtsvoor wielkast is aangetast,
en de treeplank links en rechts voor heeft het moeilijk.
De bus is van 1998 abl motor 1.9 td kort model.
Heeft iemand zin in zo`n klusje en uiteraard de kunde. Daarna vullen we details in.
Email: abce@home.nl

Met vrolijke groet, Jan
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Tjonge wat een aanbiedingen .
Gebruikersavatar
brugseb
Berichten: 1159
Lid geworden op: 20 nov 2014, 20:56
Locatie: Brugge (B)
Contacteer:

Re: plaatwerk klus je

Bericht door brugseb »

Jan
misschien helpt het te vermelden waar de bus staat, wat je zelf kan doen/helpen, of je zelf voor plaatwerk kan zorgen of dat ook zoekt,...
Beetje summiere vraag wellicht?
:campingT4
T4 altijd een beetje reizen
check https://carobart.wordpress.com
ex T4 cali 2.4D, nu T4 CE 2.5TDI
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Re: plaatwerk klus je

Bericht door Bikevouwer »

Soms is het ook makkelijker praten als je er een foto bijplaatst, want gaat het om kleine stukjes of zijn het "kleine stukjes"

73
de Pa3gop

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Goeiendag,

Hartelijk dank voor de interesse, en de foto`s die hierboven getoond worden, geven mij de indruk dat het grondig word aangepakt.
Dus kom ik graag in contact met diegene. Ik woon in Deventer, aan de voorkant een drukke weg aan de achterkant een grote prachtige
parkeerplaats, maar klussen met auto`s kun je hier vergeten,wonen een aantal fijne buurmannen werkzaam bij de politie.
Dus het hele klusje wil ik overlaten aan een handige vrouw of kerel.Ik kan de bus brengen en ophalen. prijs in overleg.
Ik heb foto`s gemaakt die een goeie indruk geven van het probleem maar het lukt niet om ze hierbij te voegen. Dus graag info
smilies krijg ik ook niet voor mekaar,het makkelijkst is telefonisch contact.

Met vrolijke groet,Jan
Bikevouwer
Berichten: 789
Lid geworden op: 08 apr 2007, 17:12
Locatie: 't Veld
Contacteer:

Re: plaatwerk klus je

Bericht door Bikevouwer »

Jan
Diegene die dit plaatwerk op de geplaatste foto's heeft gemaakt ben ikzelf, Dit is de deur van een 1979 chevrolet monte carlo, de andere kant heb ik net klaar met lassen, en moet gespoten worden, ook dat doe ik allemaal zelf.
Als je nagaat dat ik daar al anderhalf jaar mee bezig ben met die auto ook vanwege het gebrek aan tijd.
Ook juist vanwege het gebrek aan tijd doe ik dit soort klusjes niet voor anderen, een stukje plaatwerk in vorm kloppen en er netjes inlassen kost echt enorm veel tijd, en dan moet het nog geconserveerd worden. Een klein gaatje dicht lassen wil ik nog wel eens doen als het niet te gek is, maar grote klusjes doe ik niet meer.

Helaas kan ik je er dus niet verder mee helpen.
succes met je zoektocht.
Duck-tape is like the Force ! It has a light- and a dark side and it holds the universe together.
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Oke Bikevouwer,

Jammer, maar niks aan te doen. Hopelijk reageert nog iemand anders, alhoewel de meeste uitdeukers en spuiters een druk beroep hebben en weinig tijd voor hobbyen.
Veel succes met jouw chevrolet.

vrolijke groet, Jan
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Ben nog steeds op zoek.

Jan
pa2jbv
Berichten: 74
Lid geworden op: 03 feb 2007, 19:04

Re: plaatwerk klus je

Bericht door pa2jbv »

Goedendag,

Ben niet meer op zoek, klusje is geklaard door een herstel bedrijf voor enkele honderd euro`s.
Bedrijf bevind zich in de omgeving van Deventer en leverd goed werk houdbaarheid afwachten.

Vrolijke groet, Jan
bekend
Berichten: 66
Lid geworden op: 28 mei 2013, 22:21

Re: plaatwerk klus je

Bericht door bekend »

Kun je mij de naam geven van dat bedrijf?
Plaats reactie