Ik ben langzaam bus leren kennen. Heb er geen verstand van, maar met de Duitse handleiding en wat kennis van buitenaf, leer ik de bus steeds beter kennen.
Nu heb ik gelezen dat als je de caravanstekker erin doet, op het display een stekker verschijnt. Nu staat die altijd op het display, zonder stekker..wat zou dat kunnen zijn?
Ook kom ik erachter dat ik met mijn 1.65 m het hefdak eigenlijk niet omhoog krijg; te hoog, en te zwaar... Nu lukt het mij met heel veel vliegwerk en op klein trapje het dak omhoog te krijgen, maar is eigenlijk niet te doen voor mij. Hebben mensen daar oplossing voor? Ik heb op dit forum gezien met gasveren, maar zit erg oud dakje op, ben bang dat als je dat loshaalt, je hem niet meer goed krijgt, en dat is dan toch erg grote kostenpost. Ik zat zelf te denken aan "domme kracht"of zo. Maar lees bij dit soort verkopers, dat de domme kracht alleen terug gaat, als er ook gewicht op staat, en dat dak is nu ook weer niet zo zwaar ;). Zijn er ook soort sluisliertjes voor dakje. Ik kan ze zo niet vinden...
Ingrid