hallo
ik zit met een probleem 2.0 bi-tdi 2010
als ik ga rijden en kom ongeveer boven de 60km/h dan loopt de temperatuur ineens op en begint water te spuiten.
Nou heb ik de cilinderkop vervangen ( met alle toebehoren) voor een nieuwe en de distributie met waterpomp en thermostaat
en nog blijft het probleem
het koelsysteem ook tig keer ontlucht en gereinigd
maar nu weet ik het niet meer
HOOP DAT IEMAND MIJ KAN HELPEN
alvast bedank gr Ruben
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca
-
Re: vw t5 GP spuit koelvloeistof cfca
Zonder kennis van zaken en hart op denken even snel hart op denken wat op in me op komt kachel verstop of v snaar multie riem die over de waterpomp glijd maar de waterpomp toch niet meeneemt in draaien omdat de spanning fluxueerd van wanwge een spanner niet goed werkt
zoals ik had waardoor de motor erg heet werd
zoals ik had waardoor de motor erg heet werd

En de vriendelijk groetje Frits
Nou, dat is dan duidelijk,luisenbos schreef: 03 nov 2019, 12:55 Zonder kennis van zaken en hart op denken even snel hart op denken wat op in me op komt kachel verstop of v snaar multie riem die over de waterpomp glijd maar de waterpomp toch niet meeneemt in draaien omdat de spanning fluxueerd van wanwge een spanner niet goed werkt
zoals ik had waardoor de motor erg heet werd![]()

-
Of topic, hoe verzin je zo'n forumnaam?.......
JB
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Ik heb er zelf niet zoveel kaas van gegeten,vandaar

heren heren
Waarvan deze reactie als je medelid wilt helpen die ik op deze manier bij me eigen auto op die manier heb opgelost al is het geen t5 en zonder de kennis van de t5 maar wel een helpende hand wil bieden , met de mogelijk van misschien oplossen van een probleem hoe gek het ook klinkt maar dat jullie wel zelf commentaar leverend en zelf niks inbrengen in vorm van ideeën .
En dat er jammer dat wel gevallen word over nick namen waarvan jullie zelf ook eigen niks zeggend evenredig nick namen hanteren
blijk uit wel verveling op de zondag avond om toch iets toevoegen waarvan zelf dus de kennis wel ontbreekt
wens uw een prettige avond

Waarvan deze reactie als je medelid wilt helpen die ik op deze manier bij me eigen auto op die manier heb opgelost al is het geen t5 en zonder de kennis van de t5 maar wel een helpende hand wil bieden , met de mogelijk van misschien oplossen van een probleem hoe gek het ook klinkt maar dat jullie wel zelf commentaar leverend en zelf niks inbrengen in vorm van ideeën .
En dat er jammer dat wel gevallen word over nick namen waarvan jullie zelf ook eigen niks zeggend evenredig nick namen hanteren
blijk uit wel verveling op de zondag avond om toch iets toevoegen waarvan zelf dus de kennis wel ontbreekt

wens uw een prettige avond

-
Daarom was t ook off topic.luisenbos schreef: 03 nov 2019, 20:37 heren heren![]()
blijk uit wel verveling op de zondag avond om toch iets toevoegen waarvan zelf dus de kennis wel ontbreekt![]()
wens uw een prettige avond![]()
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gelul -- topic vervuiling zonder inhoud waarmee deze persoon niet help ik distantieer hier van