Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
cassetteluifel camper fluiten tijdens rijden?
cassetteluifel camper fluiten tijdens rijden?
Goedenavond,
even een vraagje, vandaag had ik het met een VW camper eigenaar over een cassette luifel aan de bus.
Maar hij raadde het af omdat het zou fluiten bij rijden. Nu is mijn vraag wie heeft hier ook ervaring mee of is het bepaalde merken of montage?
Want het lijkt ons namelijk erg handig z'n schermpje.
Groet, Andre
even een vraagje, vandaag had ik het met een VW camper eigenaar over een cassette luifel aan de bus.
Maar hij raadde het af omdat het zou fluiten bij rijden. Nu is mijn vraag wie heeft hier ook ervaring mee of is het bepaalde merken of montage?
Groet, Andre
Re: cassetteluifel camper fluiten tijdens rijden?
Wij hebben nergens last van, wij hebben een Fiamma f45 aan een Brandrup rail.
Groeten
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
Jasper
2002 California Event ACV Reflex Silver
-
Zowel bij mn t4 als t5 heb ik t nooit gehoord
Wel bij dakdragera waar een afdekstrip ontbrak.
JB
Wel bij dakdragera waar een afdekstrip ontbrak.
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
De onze begint te fluiten als je te snel rijdt.
Namelijk vanaf 145 op de teller. Is al wel heel lang geleden dat ik het gehoord heb

Namelijk vanaf 145 op de teller. Is al wel heel lang geleden dat ik het gehoord heb

T4 2.5 tdi 102pk california 1997
Wij hebben ook de f45 op een Brandrup rails en geen last van fluiten, ook niet met hogere snelheden.
T5GP Beach
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Phaeton W12
Golf 3 VR6 3.0C
Golf Rallye
Golf 1
Nouw als Erdem zegt bij hogere snelheden dan zit je wel goed tot de 250 km/u 

- Multivan Generation
- Contacteer:
Welke luifel had deze meneer dan ervaring mee?andre-VW schreef: 12 jul 2020, 22:25 Goedenavond,
Groet, Andre
Want om het in zijn algemeenheid zo te zeggen, is onzin.
Er zijn wel eens merken en types die fluit herrie kunnen maken, maar meestal zitten ze dan niet op de juiste manier dicht.
Groeten peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Goedenavond Peter,
Welke luifel had deze meneer dan ervaring mee?
Want om het in zijn algemeenheid zo te zeggen, is onzin.
Er zijn wel eens merken en types die fluit herrie kunnen maken, maar meestal zitten ze dan niet op de juiste manier dicht.
Groeten peter
dit was een fiamma maar ik kende het ook niet moet ik eerlijk zeggen.
Groet, Andre
PS: morgen gaan wij weer kijken naar een VW T4 2001 2.5TDI op foto's leuk ding. interieur basis (wat nodig is voor camper keuring)
Daar zit dan ook nog wel wat werk in om dat wat luxer te maken.
Heb ook een fiamma f45. Nooit last van fluiten ofzoiets. Het hardst wat ik mee heb gereden was 160. Nergens last van.
T4 2002 2.5 TDI ajt gechipt naar 135 pk.
- Mickel Moen
- Contacteer:
Het is maar wat je onder fluiten verstaat en waar je gevoelig voor bent.
Ik denk dat er met het plaatsen van een luifel aan die kant van de bus wel meer windgeruis is, als je er op let.
In het geheel van windgeruis, bandenlawaai e.d. valt het niet echt op. Zo zullen de meesten het ervaren.
Als je er op gaat letten, dan zul je zeker iets horen, kun je er een probleem van maken en zelfs een obsessie.
Ik denk dat er met het plaatsen van een luifel aan die kant van de bus wel meer windgeruis is, als je er op let.
In het geheel van windgeruis, bandenlawaai e.d. valt het niet echt op. Zo zullen de meesten het ervaren.
Als je er op gaat letten, dan zul je zeker iets horen, kun je er een probleem van maken en zelfs een obsessie.