Dat moet het wel zijn....!Hanz schreef: 24 nov 2020, 21:53 Op de markt komen, dus niet de datum van levering. Het gaat om de typegoedkeuring na januari 2015. De T6 was blijkbaar al voor die tijd goedgekeurd en mag dan zo gebouwd blijven worden.
Ik heb me er wel over verbaasd en de combinatie van specificaties van mijn bus was sowieso ‘vreemd’ : wel adaptieve cruise control, maar geen elektrisch inklapbare spiegels, bijzonder slecht licht gevende H4 koplampen, maar wel weer standaard een goede stereo met camera en navigatie (maar slechte speakers), en weer geen regensensor maar wel parkeersensoren voor + achter. Geen dodehoek waarschuwing (blind spot information) maar wel weer een supergoede airco met aparte bediening achterin en een gekoeld flessenvak in het dashboard. Geen lichtsensor (koplampen die automatisch gaan branden als het donker wordt) wel een schuifdeur die zichzelf verder dichttrekt als hij handmatig bijna dicht gedaan is, maar een achterklep die met veel kracht dichtgegooid moet worden en een achteruitrijlamp die nauwelijks licht geeft.
Tsja denk ik dan......niet erg consistent....zeker wat betreft de veiligheidsdingen anno 2017
Sommige daarvan heb ik zelf aangepast of toegevoegd (betere koplampen, lichtsensor, DRL, achteruitrijlamp waar je wel iets aan hebt etc).
Het lijkt wel of ze met pijltjes naar de optielijst hebben gegooid toen ze modeljaar 2017 aan het samenstellen waren bij VAG, maar het is wel een heel lekker rijdende bus die ze gemaakt hebben waar we dan ook blij mee zijn.