Onze bus starte en reed altijd als een trein maar na reparatie van het instrumentenpaneel en wat "friemelen" bij de zekeringkast problemen!!!
Ik had een probleem met mijn instrumentarium waarvan de tellers bij contact maken op avontuur gingen en bij contact uit gewoon gefixeerd op een willekeurige stand bleven staan.
Na wat googlen kwam ik https://www.t4-wiki.de/wiki/Kombiinstrument wat ik uitgevoerd heb door een nieuwe elco van 470uF te plaatsen.

Dan het instrumentarium weer in elkaar gezet en ook achter de zekeringenkast nog vele stekkerverbindingen even uit en weer inklaar geduwd voor beter contact te maken.
Ik heb ook alle relais even uit en weer erin gestoken die boven de zekeringen geplaatst zijn.
Dit alles natuurlijk zonder dat de accu aangesloten was.
Na de accu aansluiten wil de motor van onze T4 2.5 met een TDI ACV motor van 1998 (160000km) niet meer draaien.
Hij start prima maar binnen een seconden slaat de motor helaas direct weer af.
Ik heb de accu aansluitingen al kortgesloten.
Een half uur contact aan laten staan, heb ik ook wel eens gelezen.
De reservesleutel ook al geprobeerd.
Hopelijk heeft één van jullie een hint/gouden tip waarmee ik dit probleem kan oplossen?
Mvgr. Theüs