Dat kun je niet zonder meer zo concluderen.Hanz schreef: 25 okt 2022, 20:13 Aan het schakelklokje te zien (geen knop om temperatuur in te stellen) gaat het om een waterstandkachel.
Het extra draaiknopje zit er om een selectie tussen de 2 kachels te maken, als je zowel een lucht als waterstandkachel hebt. Dat klokje met dat extra draaiknopje kun je gebruiken om beide kachels apart te programmeren.
Heb je, zoals de topicstarter, een klokje zonder extra draaiknopje, dan kan het of een waterstandkachel zijn, of een lucht standkachel en niet meer beide.
Je hebt dus een uitlaatje linksvoor wat dus duidt op een motorverwarmer. De typecode op de sticker maakt duidelijk wat jij precies hebt. Bijvoorbeeld een zuheizer of een waterstandkachel. Heb je een klokje maar is het een zuheizer, dan zal het nooit werken. Maar bij een waterstandkachel zou er leven in moeten kunnen komen.
Als je het knopje aan bediend, wat hoor je dan buiten de auto gebeuren? Hoor je een ventilator gaan draaien, hoor je een ontstekingspoging en tikken? Of hoor je helemaal niets gebeuren?
Groeten Peter