Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Tracker

VW T4 camper vragen nieuwbouw en zelfbouw
Plaats reactie
JoopSchilp
Berichten: 38
Lid geworden op: 23 jan 2021, 16:54

Tracker

Bericht door JoopSchilp »

Zijn er hier misschien mensen die een goede tip hebben voor een goede tracker?
feddejaap
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 feb 2020, 12:15
Contacteer:

Re: Tracker

Bericht door feddejaap »

Ik heb een Onntrack in de bus. Verstopt in de ruimte bij het 12v lampje. Stekker op 12v eraan en nooit meer naar omkijken. Ik zou deze je echter niet meer adviseren. De tracker maakt gebruik van het 2g netwerk en dat gaat er (binnenkort) uit. Tegen die tijd wil ik ook een vervanger en ik denk dat ik dan uitkom op een satelliet tracker die zijn locatie dan via 4g deelt, waarbij je dus een extra data abonnement moet afsluiten… ga het topic hier wel volgen want ik moet hier in de toekomst ook weer naar gaan kijken. Mijn voorkeur voor de Onntrack kwam destijds juist doordat deze geen vaste maandelijkse kosten heeft. 1x aanschaffen en dat was het.

Edit: ik zie dat Onntrack een nieuwere versie heeft dan ik heb en deze “2G + 4GLte dekking” heeft. Als die blijft werken zonder kosten nadat 2g is uitgefaseerd dan zou ik daar voor gaan. Wel even dubbelchecken met de leverancier of dat ook echt zo is.
:T44EVER 2.4D California 1991 :campingT4
http://petitbus.nl
Gebruikersavatar
websurfer
Berichten: 712
Lid geworden op: 24 okt 2014, 23:03
Locatie: Beverwijk

Re: Tracker

Bericht door websurfer »

wij hebben een chinees dingetje (zoek op TK 102) met prepayd simkaart
te koop bij amazon en elders
TK 102 niet het meest uitgebreide apparaat en met simpele sms te activeren en in te stellen
zetten we ook alleen aan (kleine onbeduidende schakelaar op dash met omgekeerde werking ) bij parkeren en langer wegzetten

je kunt hem een snelheid beperking meegeven en ook een gebiedsbeperking en stuurt dan een sms met die gegevens mocht deze zich verplaatsen
Happy with the :driveT4 Driver Michael
2.5 tdi chipped to 130 pk 310 dkm
Plaats reactie