Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

wederom trotst op mijn t5

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

wederom trotst op mijn t5

Bericht door raymondo »

ben afgelopen wederom naar boekarest gegaan. 2250 kilometer in 24 heen gereden.. op mijn 20 inch superstrak door de bochten. weg ligging is goed.. slijtage van de banden valt mee. en voor alle kuilen gaten in de weg daar ben ik blij met me brede banden en grote wielomtrek. en aangezien ze daar niet van de mooie busjes zijn heb ik voldoende bekijks en dat doet me goed.. alleen met als er daar een lamboghini of een ferrari naast je staat kijken ze niet naar je maar de cayenne en tourag en a8's zie je daar meer dan hier volkswagen golf en opel astra. En in 23 uur heb ik gisteren om en om met me vriendin de 2250 kilometer weer terug gereden. En vanmiddag me busje gestart en hij loopt nog als een zonnetje.....Als je er nooit geweest bent. De eerste 1600 kilometer is autobaan tot aan de hongaars roemeense grens doe je plus minus 13 uur over en dan 550 kilometer binnen door weg waar je maximaal 60 kilo meter per uur mag als je dat al kunt halen met die drukte daaro. en dan nog 100 kilometer nieuwe autoweg tot in de stad kun je weer effe lekker op je gas... de politie..ja die rijden in een dacia 1.4 mpi.... als hij zijn hand heeft opgstoken om aan te houden dan bijt al direct in het stof dat ik doe opwaaien als ik voorbij kom.... dus das geen probleem daar. ik ben bezig een aantal filmpjes aan me kaar te maken en zal dan de link plaatsen.... wilde dit gewoon even kwijt dat ik ondanks de lange rit niks aan me bus of aan lichaam merk... gewoon super me busje...
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: wederom trotst op mijn t5

Bericht door matje86 »

typisch geval van :T54LIFE
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Plaats reactie