Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

achterluidsprekers verplaatsen.

vragen over de T4
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door theo#94 T4 »

als je nou ruimte hebt onder je 2e rij stoelen dan kun je toch een paar kistjes maken en die dan onder de stoelen plaatsen,of heb je die optie ook al overwogen.
groeten Theo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door Roger B. (11)61 »

de stoelen van de tweede rij gaan ook met grote regelmaat eruit, soms omdat ik de hokken achter elkaar plaats en dan vanaf de ramen naar boven vrij heb, maar meestal omdat de hele laadruimte dan leeg is voor vervoer van diverse dingen..., of omdat ik de hokken laat staan maar wel goederen mee neem, die kunnen dan tussen de hokken en de voorstoelen (de stoelen van de tweede rij pak je eenvoudig eruit door achter een hendel omhoog te trekken en de stoel naar achter te schuiven, minder werk dan hokken eruit halen)

ik wil dus niets dat in de balkvormige ruimte tussen dak-bodem-zijwanden-voorstoelen-achterklep geplaatst wordt, want dat moet ik dan ook telkens mee uitbouwen als de inrichting van de laadruimte wijzigd.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
stijnh
Berichten: 1146
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:07

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door stijnh »

Roger B. schreef:nee is iets voor ergens in de toekomst..... ben er ook nog niet echt uit welke optie ik ga doen....denk dat ik met een extra set veercontacten ga proberen, als het nodig is die contacten voorzien van gold-plated contactjes
dat zou ik ook doen
als het met gewone contacten niet teveel storing geeft is het ok, dan moet je niet zitten prutsen met die goudcontacten
Ik rijd T-vier met veel plezier!! :ikrij
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door theo#94 T4 »

dan heb je nog een optie en dat is de speakers in een kistje onder de voorstoelen,het is wel even wat werk om ze onder de stoelen te plaatsen,omdat je er de voorstoelen uit moet halen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door Roger B. (11)61 »

Tja, onder de linker voorstoel komt de extra accu, onder de rechter de carpc en versterker...... geen plek meer voor speakers dus..... die 4 boutjes om de stoel er uit te halen durf ik niet echt ëven wat werk" te noemen...de stoelen zijn er toch ook zo uit.......
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
theo#94 T4
Berichten: 421
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:23
Locatie: noord-brabant

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door theo#94 T4 »

ja dan blijft er niet veel meer over,dan heb ik zo geen oplossing voor je.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door Roger B. (11)61 »

in elk geval bedankt voor het meedenken, maar zoals ik eerder al zei...ze moeten echt in de schuifdeuren, alleen nog even goede manier vinden om het signaal daar te krijgen....
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33798
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door Multivan Generation »

of die honden gaan de deur uit? :lach :bonk :bifun :bifun :bifun :bifun :nuts
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Roger B. (11)61
Berichten: 9154
Lid geworden op: 10 apr 2007, 10:01
Locatie: in der Hinterecke (Duitse achterhoek)

Re: achterluidsprekers verplaatsen.

Bericht door Roger B. (11)61 »

vraag jou toch ook niet om je kind de deur uit te doen? :gif
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Plaats reactie