Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Uitvallen t4 onder het rijden

vragen over de T4
nicole
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:39
Locatie: Waar mijn neus naar toe gaat !

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door nicole »

Ik ben vrijdag nog langs mijn normale garage(voor allerlei automerken)gegaan,En deze hebben me geadviseerd het witte blokje nog niet te doen(ook om dat dat weer geld kost en ik een klein budget heb)gewoon ook om te kijken of het probleem alleen relais 109 zou kunnen zijn.Dus ik blijf gewoon rijden en kijk of hij zich netjes blijft gedragen.

Vriendelijke groeten,
Nicole
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door Franck846 »

Dat witte blokje lost niet zoveel.......en misschien is er wel een wjw er in de buurt die je kan helpen :toppie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door Multivan Generation »

Dag Nicole,
rijdt de bus nog steeds goed met het vervangen van Relais 109,
met andere woorden, was dat relais de boosdoener?

Ik ben wel benieuwd er naar... :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
jw t5 121
Berichten: 188
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:42
Locatie: rijssen
Contacteer:

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door jw t5 121 »

contactblokje kan het bijna niet zijn

want ze heeft het niet over startproblemen
Afbeelding
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door harry t5 191 »

JW,
De topic starter heeft het toch echt over uitvallen onder het rijden hoor!
Kijk maar even naar de bovenste regel! :lach

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
nicole
Berichten: 153
Lid geworden op: 17 okt 2008, 15:39
Locatie: Waar mijn neus naar toe gaat !

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door nicole »

Multivan Generation schreef:Dag Nicole,
rijdt de bus nog steeds goed met het vervangen van Relais 109,
met andere woorden, was dat relais de boosdoener?

Ik ben wel benieuwd er naar... :knipoog
hallo ,
jammer dat ik niet op de meeting kon komen ik had mijn vejaardag dus ik kon moeilijk weg.
Tot nu toe heeft hij zijn best gedaan en niet uit gevallen onder het rijden,maar ik wacht het nog even af want hij heeft ook wel eens een maand zonder storing gereden.
Ik had vorige week weer een beetje pech ,ik kreeg een steentje van een vracht wagen die voor mij reed op mijn voorruit, direct een ster er in en nog geen 50 meter verder een barst er in dus ik kon mijn voorruit laten vervangen.
Het dichts bij was een A.T.U vestiging ruit besteld en vorige week donderdag hebben ze er hem ingezet,een orginale vw ruit met antenne en gekleurd.
Nu heb ik een extra verlengde bus die dus een grote draai cirkel heeft, en met het naar binnen rijden had die man al problemen en met het achteruit rijden toen hij klaar was reed hij verkeerd achteruit tegen een rolcontainer posting.php?mode=quote&f=2&t=16225&p=91190#,had ik weer een paar flinke krassen op de bumber,die man was zelf er ook van geschrokken ,gelijk de chef werkplaats erbij en die heeft een afspraak gemaaakt om het te laten spuiten.
Nu moest er bij mij nog dat wiite blokje in gezet worden en ik heb gevraagt of ze dat er voor de schrik er in wilde zetten(gratis)posting.php?mode=quote&f=2&sid=69b1b1ee ... 25&p=91190#
Dat was geen probleem en vandaag is dus mijn bumper bijgespoten en het blokje er in gezet,dat ging trouwens niet simpel hij moest het stuur en airbac verwijderen en is een klein uurtje meezoet geweesd.Ik ben benieuwd of mijn vw nu zonder tegen sputteren blijft rijden. Anders laat ik wel weer wat van mij horen
groetjes Nicole
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33875
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Uitvallen t4 onder het rijden

Bericht door Multivan Generation »

:ie :toppie
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie