Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

vragen over de T4
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt

Bericht door patrick 468 »

Zat ik ook eerst te bedenken, maar das toch niet helemaal aan mij besteed.
een kleine opsomming:
-achterste uitlaatpot verrot, (fixxen we hoor!!! werd r gezegd (dat zou dus dichtbraaien worden), toen ik de bus startte zei de verkoper eerst nog dat het aan de brede uitlaatpijp kwam die vette roffel.
-grill & koplamp linksvoor los (leek mij een voormalig schadegevalletje) (dat zette we nog wel ff vast hoor)
- accu stond los in de motorruimte
-een vreemde bruin poederachtige aanslag in de olievulpijp (volgens de garagist komt dat door korte stukjes rijden waardoor 't blokkie niet heet genoeg word), ik ben geen kenner, maar ik vond het er niet 'fris' uitzien.
-er was wel (te veel overigens!) verse olie in 't blok gegaan (mooi goudbruin), om iets te verhullen?
-Distributieriem, was niks over die historie bekend, er staat 131000km op, stel dattie nog niet vervangen is geweest? Met mijn lekenoog vond ik die riem aan de buitenkant zelfs versleten....

Proefrit? Ondanks dat ik de dag vantevoren gebeld had dat ik zou langs komen, was dat niet geheel mogelijk, de goed man liet min of meer doorschemeren dat er dan eerst over een voorlopige koop gepraat diende te worden.

APK zou hij voor me gaan regelen, maar als er veel kosten bij zouden komen, dan moest er nog maar eens over de prijs gepraat gaan worden....

Kortom: e.e.a. kwam bij mij niet erg betrouwbaar over....

En inderdaad, voor iemand die erg handig is dan is deze bus geen slechte keus, als er verder nix mis is met de moter en bak, zeker gezien de prijs.
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

Bericht door patrick 468 »

Jawel, na 3 jaar geleden het nest verlaten te hebben, nu weer terug in de moederschoot, vanmiddag de deal gesloten, over 2 weekjes istie helemaal klaar, een blauwe T4 2.0i 9p!!!!! (van ABC).

:yes :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :jumpklap :yes
Gebruikersavatar
H&M 235
Berichten: 403
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:19
Locatie: Gers (32) France
Contacteer:

Re: Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

Bericht door H&M 235 »

Hallo Patrick

Afbeelding
Mooie bus, en (wat mij betreft) prima garage.
Kom al jaren daar.
Grz

Hans
H&M 235/394
Afbeelding
http://www.madebymcl.nl/
Gebruikersavatar
patrick 468
Berichten: 354
Lid geworden op: 18 jun 2007, 13:53
Locatie: Breda

Re: Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

Bericht door patrick 468 »

Dat ism inderdaad!

Had niet eerder met ABC te maken gehad, maar ik merkte gelijk dat Wout ook een echte liefhebber is.
Gebruikersavatar
H&M 235
Berichten: 403
Lid geworden op: 01 feb 2007, 22:19
Locatie: Gers (32) France
Contacteer:

Re: Houdoe & Bedankt en weer terug!!!!

Bericht door H&M 235 »

Gefeliciteerd met je nieuwe bus!
Grz

Hans
H&M 235/394
Afbeelding
http://www.madebymcl.nl/
Plaats reactie