Harry ik heb ook lang zitten twijfelen. Rij nu een jaar met een 2.4 en hij functioneert goed (zeer goed zelfs)
Alleen dat slome tegen de berg op en ik heb ook een (nare) resonatie in de versnellingsbak rond de 1800 toeren.
Ik heb de knoop doorgehakt en ga wel een andere motor + bak inbouwen. Financieel toch goedkoper.
Mijn busje is verder dan ook in zeer goede staat.
Maar zoals Roger al vermeld heeft komen er extra dingen bij.
- Motor + bak
- Je ophangsteun verhogen of de oude steunen van de 2.4 gebruiken.
- Elektronisch gaspedaal. ( zit aan de rempedaal en koppelig vast) dus een hele unit over zetten.
- Vergeet je remmen voor en achter niet, van een TDI remt toch beter
- Volledig kabelboom met computer.
- Ander contactslot met startblokkering ( Of je computer hiervoor vrijschakelen)
- Uitlaat aanpassen (downpijp, catalysator?, beugeltjes)
Maar dan kun je ook nog verder gaan:
Aan een ACV motor zit ook vaak een airco compressor.
Paar leidingetjes eraan condensor monteren en een ander dashboard met kachelunit en je hebt Airco
ABS is dan ook mogelijk, ook niet verkeerd :alarm
Some say..... he drives a dark red T4. Some say.... he is related to Harry62. All we know.... that he is called The Stig