Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
inhouden
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3457
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: inhouden
Weet niet precies hoe het eruit ziet die af-fabriek roetfilter. Maar weet dat sommigen er problemen mee hebben, dat hij inhoud tijdens het regenereren.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Re: inhouden
Ik heb hem 2 jaar terug gebruikt gekocht van een fam. die hem als 4e auto had met 28.000 km op de klok.Donald4Motion schreef:Heb je h'm nieuw gekocht? of 2ehands?
hoelang is die al getuned en door wie/welke?
Hij is dus 2 jaar terug gechipt en volgens mij door chipmeister, of iemand die daar gewerkt heeft en toen net voor zichzelf begonnen was.
Offline
Re: inhouden
Met die familie hoef je dus ook geen medelijden te hebben....
Een Multivan Highline met 174 pk als 4e auto

Een Multivan Highline met 174 pk als 4e auto



Re: inhouden
Johan729 schreef:Met die familie hoef je dus ook geen medelijden te hebben....
Een Multivan Highline met 174 pk als 4e auto![]()
![]()
En ik heb hem er zelf opgehaald, de garage onder het huis was groter dan mijn huis.
Hij een dikke auto ,zij een dikke auto, een lekkere cabrio en een bussie voor de vakanties.
Offline
-
- Berichten: 28
- Lid geworden op: 15 jan 2007, 21:44
Re: inhouden
Heb ik met mijn (niet gechipte) MV 175pk automaat ook al 3 x gehad!
In alle gevallen was de diagnose turbodruk te hoog (0,4BAR) en de conclusie van de dealer: DIE IS GECHIPT.
Uiteindelijk kom je dan op 3 x een nieuwe Turbo in 5 jaar tijd en 150.000km. Belachelijk!
Maar goed: uiteindelijk koop je toch weer een nieuwe want verslaafd of zo.
Succes!
In alle gevallen was de diagnose turbodruk te hoog (0,4BAR) en de conclusie van de dealer: DIE IS GECHIPT.
Uiteindelijk kom je dan op 3 x een nieuwe Turbo in 5 jaar tijd en 150.000km. Belachelijk!
Maar goed: uiteindelijk koop je toch weer een nieuwe want verslaafd of zo.
Succes!