ik vind dat de bus nog relatief goed rijd
het verbruik valt ook best mee tss de 7 /7.5 op 100 km dus das te doen denk ik
ga proberen ergens andere verstuivers op de kop te tikken en dan toch vervangen hoor
of zoeken voor een betaalbaar 102 blok met alles erop en eraan he
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
verschil 88pk en 102 pk blok
- the body docter
- Berichten: 48
- Lid geworden op: 20 dec 2008, 22:11
- Locatie: grote brogel
Re: verschil 88pk en 102 pk blok
ja inderdaad. blok is gelijk.
andere verstuivers steken, ic erop en je ecu flashen/herprogrameren en je hebt een 102 pk
Minder werk en goedkoper dan een ander blok lijkt mij.
De positie van de verstuiver mag je zelfs kiezen, dat maakt voor de motor of ecu geen enkel verschil. Ik zou ook niet weten hoe die dat zou gaan detecteren.
andere verstuivers steken, ic erop en je ecu flashen/herprogrameren en je hebt een 102 pk
Minder werk en goedkoper dan een ander blok lijkt mij.
De positie van de verstuiver mag je zelfs kiezen, dat maakt voor de motor of ecu geen enkel verschil. Ik zou ook niet weten hoe die dat zou gaan detecteren.
Ik rijd T-vier met veel plezier!! 
