Bedankt allemaal voor de reacties. Toch leuk zo'n forum!
Ik had jullie advies gevraagd over onderhoud. Inmiddels is de beslissing al voor mij genomen. Was gisterenavond net 3 km van huis toen het temperatuurlampje ging brandden. Meteen gestopt natuurlijk. Koelvloeistof was behoorlijk onder peil, dit was daarvoor niet zo. Geen lekkage onder de motor. Toch maar de ANWB gebeld voor diagnose. De monteur draaide de dop van de koelvloeistof en... deze liep helemaal leeg!! Kap onder motor vandaan gehaald, blijkt het de waterpomp te zijn... Gesleept naar de garage dus alles mbt distributieriem/waterpomp wordt vervangen en meteen een grote beurt.
Die middag was ik nog bij garage Ismet in Vijfhuizen geweest om olie/oliefilter te vervangen want display gaf service aan. Ismet heeft nog een proefrit gemaakt en was positief over de T4. Tijdens de proefrit trok Ismet wel erg door van z'n 4 naar z'n 5 bij over de honderd km maar dit zal wel zo horen?? Hij vertelde dat hij daaruit kon opmaken of de auto goed is, of er iets "uitvalt". De uitval bleek pas later dus...
Kan helaas dit weekend niet van mijn T4 genieten