Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Pioneer app radio 2

vragen over de T5
Roger B. (11)61

Re: Pioneer app radio 2

Bericht door Roger B. (11)61 »

sep schreef:Dat klopt wel roger...zolang je gebruik maakt van de standaard pioneer software....zodra je de speciale app gebruikt die niet van pioneer is dan kun je in principe alles wat je telefoon maar aan kan...ik heb net bv een android navi app gekocht van sygic ( tom tom kaarten ) ...en dat is toch wel een erg mooi gezicht op het grote scherm van de app radio ipv google maps,waze,etc..de mogelijkheid om alles te kunnen draaien wat mn telefoon aankan dat ervaar ik zelf als erg prettig...
yup, voor ANDROID, maar al die eifoongebruikers komen niet zo ver....(eindelijk iets wat (ondanks "made for iphone, android compatible" ) beter werkt met android :toppie :toppie )

heb al twee jaar sygic aura met veel van de europakaarten op de tab, gratis van inet geplukt werkt prima, maar tomtom is gebruiksvriendelijker
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
sep
Contacteer:

Bericht door sep »

Lol @ roger..idd nu is men met android een keer beter uit ...ondanks de doorgaans hoge mate van support van apple producten...
Maar als het goed is ,is er dus ook een speciale app voor de iphone geschreven ...zodat je je iphone ook volledig kunt gebruiken zoals je wilt icm de app radio....
robertTREBOR

Bericht door robertTREBOR »

Een radio combi zonder afneembaar front?
Die had ik ook ooit . Echter binnen 2 mnd.
Met heel veel inbraak en dashboardschade
Er uit gehaald. Is geen optie meer in deze tijd
Helaas......
sep schreef:Naar lang nagedacht te hebben over welk dubbeldin autoradio ik zou kiezen..is mn keuze gevallen op de app radio 2 van pioneer...en ik moet zeggen dat deze me erg goed bevalt...(deze autoradio is compatible met je iphone of android telefoon )..maar sinds ik een speciale app voor dit toestel heb gedownload ( arliberator ...gewoon via de playstore van google )
Is het toestel nu volledig in staat om gebruik te maken van alle apps die je maar op je telefoon hebt...dus van google maps navigatie tot gewoon handsfree met je telefoon bellen ..facebooken ...internetten ...het werkt gewoon perfect :yes
Ook kun je bepaalde obd apps gewoon op het scherm laten draaien als je die dan koppeld met een bluetooth obd dongle...dan kun je dus al die info gewoon vanaf het autoradio scherm aflezen bewerken ....super gewoon..
Dus mocht je nog een auto radio willen kopen dan is dit absoluut de moeite om te overwegen....

Mvg sepster
vw t4 2500tdi 75KW 10-2002; gekocht 6-2004 t/m 10-2010 probleemloos tot op 410.000 km verkocht
vw t5 2500tdi 128KW 10-2008; gekocht 10-2010 t/m 09-2013 te veel problemen 133.000 km verkocht
( 6000 Euro aan kosten in 4 maanden !.)
sep
Contacteer:

Bericht door sep »

ktmkrik schreef:
sep schreef:Dat klopt wel roger...zolang je gebruik maakt van de standaard pioneer software....zodra je de speciale app gebruikt die niet van pioneer is dan kun je in principe alles wat je telefoon maar aan kan...ik heb net bv een android navi app gekocht van sygic ( tom tom kaarten ) ...en dat is toch wel een erg mooi gezicht op het grote scherm van de app radio ipv google maps,waze,etc..de mogelijkheid om alles te kunnen draaien wat mn telefoon aankan dat ervaar ik zelf als erg prettig...
In combinatie met een android telefoon en die app zal het zeker een super radio zijn maar met een Iphone geeft de app radio zeker geen meerwaarde in mijn ogen.
Je kan er uiteindelijk dan alleen maar muziek mee luisteren en bellen en dat kan ik met mijn huidige Pioneer ook, dus maar even afwachten of er ook voor de Iphone zo'n app komt waarmee je dan ook van alle functies gebruik kan maken.

Nee ..je kunt er dan ook elke apple app op draaien die je maar wil..van safari tot je ritregistratie app..je fotos.videos .achteruit rij camera ..radio ..bellen.... :knipoog
Plaats reactie