Geen idee waar je woont maar deze is wat meer in het westen van het land.
http://www.quickcamp.nl/over_quickcamp/ ... kcamp.html
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T 5 laten ombouwen naar camper
Re: T 5 laten ombouwen naar camper
Beste Jeroen, ik heb mijn vw T5 LWB uit 2006 net laten ombouwen door FSL in Lithooien, zeer tevreden mee en er is veel mogelijk. zelfs een aparte uitsparing in het hefdak voor mijn zonnepaneel!!
Ik heb mijn kasten gekocht bij camperfixx als bouwpakketten, maar zorg wel dat je alles goed nakijkt, bij mij zaten niet alle onderdelen er bij. na een mailtje wel snel opgelost trouwens!
Zelf doe ik alle electra en demontage zodat dat de inbouwers weer een hoop tijd scheelt!
maar zij verzorgen ook complete ombouw operatie's.
Ik heb mijn kasten gekocht bij camperfixx als bouwpakketten, maar zorg wel dat je alles goed nakijkt, bij mij zaten niet alle onderdelen er bij. na een mailtje wel snel opgelost trouwens!
Zelf doe ik alle electra en demontage zodat dat de inbouwers weer een hoop tijd scheelt!
maar zij verzorgen ook complete ombouw operatie's.
Ik heb sinds kort ook een T5 uit 2008. Wil graag een hefdak laten plaatsen. Wil liefst zo dicht mogelijk tegen het origineel aanzitten qua uitstraling. Ook wil ik dat het binnen mooi is afgewerkt. Heeft iemand een mooie multivan om laten bouwen en goede ervaringen?
Laat me weten!
Laat me weten!
Volkswagen Multivan - 2.5 TDI Highline 5-deurs
- Multivan Generation
- Contacteer:
Kijk maar eens bij de projecten van andere personen, in T5 projecten..