Met Hg schimmelreiniger en verdunde chloor aan de gang gegaan.
Volgende week nog maar eens herhalen of het doek demonteren en in een bak laten weken met chloor.

Dan is het blijkbaar al eens omgebouwd, het leek een spiritusbrander omdat de knoppen op de hoeken zitten in plaats van in het midden zoals bij de gasuitvoering.RoelandZ schreef: 09 dec 2018, 14:10 Het is een gasfornuis of het origineel is weet ik niet, er staat een redelijk grote gasfles onder het fornuis. Kost wel aardig wat kastruimte. Het is wel een stuk voordeliger vullen als die wisselflessen die links achter in nieuwere modellen t4 staan.
Het functioneert allemaal dus vervangen ga ik in de eerste instantie niet doen.![]()
Ik was ook blij verrast dat ik thuis een gasfles in het keukenkastje aantrof, fles van het bouwjaar 2015 dus gaat nog ff meeHanz schreef: 09 dec 2018, 15:38Dan is het blijkbaar al eens omgebouwd, het leek een spiritusbrander omdat de knoppen op de hoeken zitten in plaats van in het midden zoals bij de gasuitvoering.RoelandZ schreef: 09 dec 2018, 14:10 Het is een gasfornuis of het origineel is weet ik niet, er staat een redelijk grote gasfles onder het fornuis. Kost wel aardig wat kastruimte. Het is wel een stuk voordeliger vullen als die wisselflessen die links achter in nieuwere modellen t4 staan.
Het functioneert allemaal dus vervangen ga ik in de eerste instantie niet doen.![]()
Dat is ook de plek waar Westfalia in die jaren de bediening van de standkachel inbouwde. Op het plaatje het bedieningspaneel links en de timer rechts. De timer was een optie en zal dus niet in alle California's zitten.RoelandZ schreef: 09 dec 2018, 16:42 Tijdens het schoonmaken van alle gedemonteerde onderdelen ondekte ik dat het bedieningspaneel van de standkachel precies in een van de twee uitsparingen van de kap boven de keuken past. Lijkt mij ook een betere plek voor het bedienen van de standkachel.
Dat noemen ze bij de belastingdienst grote bestelauto?Multivan Generation schreef: 10 dec 2018, 18:39 Je kunt je bus al omkeuren naar enkele cabine.
Dan rij je legaal.
En ja een enkele cabine mag rondom ramen hebben.
Zolang je maar geen zitplaatsen in de laadruimte zet, voordat je naar de keuring gaat.
Vloer zou ik zelf maken, meteen ook niet meer van die lastige ribbeltjes/vierkantjes op de vloer(dus gemakkelijker schoonmaken),
en je kunt door, ipv moeten zoeken naar een oud stukje hout..
Eventueel isolatie in 10 mm dikte er onder, maar ik weet niet hoe krap de maatvoering en dus de speelruimte hierbij is..
Doe er je voordeel mee.
Groeten Peter
Gedaan, wordt er niet wijzer van.
Waarom niet, het blok van 200x130x20 past erin.Multivan Generation schreef: 10 dec 2018, 21:57 Een T4 is geen grote bestelwagen.
Je bus heeft nu geen ramen.
Wat staat er nu op je kentekenbewijs vermeldt?
Als je een afspraak maakt bij de RDW voor een omzetting op kentekenbewijs naar enkele cabine (belastingdienst heeft niets van doen met kentekenbewijs). Dan ben je gedekt voor als je een controle krijgt.
Bij een enkele cabine mag je legaal met rondom ramen rondrijden. Sterker nog, zo kon je ze af-fabriek bestellen.
Je kunt dan ombouwen en zolang je er geen zitbank in zet voordat je omgekeurd bent, ben en blijf je legaal bezig.
Groeten Peter