Multivan Generation schreef: 23 feb 2021, 14:39
Als jouw bus onderaan in de B-stijl bekleding bij de passagierszijde roosters heeft, dan zou het aansturing voor de luchtstandkachel kunnen zijn.
Druk op on/off , display wordt wakker, druk hierna op set.. stel de intensiteit in op 7 met de pijltjes toetsen en druk op okee.
Steel de tijd in, bijvoorbeeld 30 min en druk op ok.
Dan begrijp ik even niet, dat je een foto plaatst van de bestuurderszijde dashboard uitstroomrooster..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Sorry, maak er een puinhoop van. Verkeerde foto gestuurd en de echte lukt niet. Al een paar keren geprobeerd.
Maar B stijl heeft geen roosters. Alleen onderaan een schakelaar met On en Off erop. Lijkt verluchting schakelaar. Maar foto sturen lukt nu niet. Nogmaals proberen
jomeo schreef: 28 feb 2021, 11:28
Maar werkt zoiets? Wordt het water elektrisch verwarmd? Of door de motor? Maar dat moet de motor gestart worden. Dat lijkt mij niet
Jomeo... de zoekfunctie staat rechts boven.....gevonden? ;)
JB
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
jomeo schreef: 28 feb 2021, 11:28
Maar werkt zoiets? Wordt het water elektrisch verwarmd? Of door de motor? Maar dat moet de motor gestart worden. Dat lijkt mij niet
Nee, niet door de motor want die moet juist verwarmd worden. Het is een aparte kachel die draait op diesel uit je brandstoftank.
Maar waarom probeer je het niet gewoon uit? Of ga op zoek naar een instructieboekje voor je auto. Dit zijn allemaal gewoon bedieningsfuncties die je in een instructieboekje kan nalezen.