Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Hefdak T4
Re: Hefdak T4
Dak stukje naar beneden trekken, dan rode clipje opzij duwen om te ontgrendelen en dan verder naar beneden trekken. Dak valt inderdaad niet naar beneden. Pas het laatste stukje zakt het vanzelf.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Zoals ik hier dus lees zal dit een verbetering zijn. Is dit ook heel goed te doen alleen. Want mijn vrouw trekt er binnenkort een paar dagen alleen op. Uit. En bedankt voor de extra tip ivm het pootje. Deze zal ik alvast halen en monteren. Zal ook een hulp zijn.
Vroeg me enkel nog af wat het formaat vh pootje is. Want je hebt deze in 150mm en 250mm
- Multivan Generation
- Contacteer:
Blokje hout werkt ook hoor
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik heb 150mm. 250 is te lang, dan kan het doek nog niet goed naar binnen getrokken worden.Jant4 schreef: 24 apr 2025, 18:32 Vroeg me enkel nog af wat het formaat vh pootje is. Want je hebt deze in 150mm en 250mm
Klopt, dat had ik in het begin ook. Voordeel van een pootje is dat het altijd op zijn plek zit, een los blokje hout heeft de neiging om door de camper te gaan zwerven. En voor de kosten en het werk hoef je het niet te laten.
Het openen is veel makkelijker en zeker goed alleen te doen. Het sluiten is niet moeilijker dan met de beugel. Dus als je vrouw dat kan dan lukt het met de gasveren zeker.
- eindgebruiker
Mijn blokje hout is voorzien van klittenband tegen het zwerven.
Bedankt voor alle info. Ik laat weten hoe het is gegaan op haar uitstapje.