Tja ... De mijne is ook een 2002 met comfort dubbel cabine , hetzelfde dusdukerider schreef: Bij mijn 2002 met comfort dubbele cabine is het net hetzelfde .

Tja ... De mijne is ook een 2002 met comfort dubbel cabine , hetzelfde dusdukerider schreef: Bij mijn 2002 met comfort dubbele cabine is het net hetzelfde .
Dat hangt er ondertussen al meer dan 4 jaar op ,hoor...Multivan Generation schreef:nee pascal,
ik ken je auto dus niet!
jakkes zeg dat hout![]()
Er zijn er blijkbaar nog meerdere die in hun comfortdashboard wél airbags (en afgesloten kastje) hebbenMultivan Generation schreef:nee laatste model dashboard en airbag en dashboardkastje kun je vergeten
Daar heb je ELSA of van die dingen voor hé ... Ik ga daarvoor mijn halve dash niet opengooien hoorMultivan Generation schreef:als je nu constructief wilt zijn,
dan schroef je het er even uit en schrijft van alle onderdelen die daarmee te maken hebben,
even de onderdeelnummers op.
Dan hebben anderen er ook wat aan...
Wat ik bedoelde was eigenlijk : dat je zei dat die combo "onmogelijk" (nee laatste model dashboard en airbag en dashboardkastje kun je vergeten)was in het laatste dashboard , terwijl er toch veel zijn die net wél airbags en gesloten kastje hebbenMultivan Generation schreef: enne je schreef: Er zijn er blijkbaar nog meerdere die in hun comfortdashboard wél airbags (en afgesloten kastje) hebben
bedoel je niet toevallig: Er zijn er blijkbaar nog meerdere die in hun comfortdashboard wél een afgesloten kastje hebben in combinatie met airbag rechts?