Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Stefan 989 boomingbus gestolen

vragen over de T4
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

evert-jan bedankt voor het aanbod zal het in me achterhoofd houden

IEDEREEN HEEL ERG BEDANKT VOOR DE STEUN
LIFE IS LIKE A DREAM
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Fred loodrecht »

Echt niet te geloven ,elke keer weer in Nijmegen of omstreken,dat daar nou niks aan gedaan word.
Had je ook een alarm of beveiliging op je bus?


Fred
Dre 960
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:24
Locatie: Heerenveen

Bericht door Dre 960 »

Zwaar klote Stefan dat men(sen) geen respect hebben voor ander mans spullen ook van mij nog veel sterkte toegewenst, snap dat je nu een beetje afstand neemt van het kopen van een andere bus, blijft toch een naar rot gevoel achter met in je achterhoofd je boomingbus. Henk heeft eens geschreven op het forum, toen iemand na verkoop vroeg of zijn naam uit de lijst moest, " nee " want eens een WJW'er altijd een WJW'er en in jouw geval zoals jij je bus verloren bent kan ik hier dubbel in mee gaan en ik vind dat je zeker naar Volkel moet komen. Dat laatste is natuurlijk mijn mening maar ik hoop dat de rest er ook zo over denkt. nogmaals veel sterkte met de verwerking. Hopelijk tot ziens in Volkel.
Groetjes Dre 960 :zwaai
Gebruikersavatar
pluuke
Berichten: 1979
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:11
Locatie: Wolfsburg ;-)
Contacteer:

Bericht door pluuke »

...de ultieme nachtmerrie.... :gif

sterkte ermee kerel.
Lupo 1.6 125pk 2001 GTI
Lupo 1.4 60pk 2002 Cambridge
Lupo 1.4 60pk 2003 Cambridge Open Air
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Bericht door Peter 887 »

Ik vond het al een ramp dat je bus gestolen was,en als hij dan ook nog in brand gestoken wordt,dan weet je zeker dat alle moeite voor niets is geweest,dit is weer eens diep triest.
een heleboel hebben al heel wat spaarcenten in hun bus gestopt,
ik zou er ook om kunnen janken.
Ik hoop dat je genoeg kunt terug vangen van de verzekering,maar dat maakt dit nooit meer goed.
wat mij betreft mag je natuurlijk op Volkel komen,en ik hoop dat dan het WJW
virus wint van je angst, maar je wordt er onderhand wel bang van.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Vreselijk man. Ik weet niet wat prettiger zou zijn, terugvinden in deze toestand of nooit meer terug zien.
Hoe dan ook, kan me voorstellen dat je even flink in de put zit.
Ik hoop voor je dat je er nog een beetje gunstig uitspringt met de verzekering zodat de bus door een bus vervangen kan worden.
Groeten, Johan uit Doetinchem Fotogalerij nr. 191 (Zwarte T4 2.5 TDI 102 pk ACV van 1998 :-)
WIl je die andere 15 auto's ook zien die ik gehad heb, (nog even geduld, site wordt opnieuw opgebouwd)
Theo931
Berichten: 132
Lid geworden op: 13 jan 2007, 21:29

Bericht door Theo931 »

Sterkte ermee !!
Gebruikersavatar
black caravelle
Berichten: 173
Lid geworden op: 13 jan 2007, 11:16
Locatie: limburg

boomingbus

Bericht door black caravelle »

Ik leef met je mee, veel sterkte met dit verlies :huilen

ik ga morgen meteen kijken voor een bearlock voor mijn bus want ik kan niet meer rustig slapen :bonk
groetjes black caravelle 111kW
Jimbo
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 jan 2007, 23:55

Bericht door Jimbo »

... .... ....

Heb der geen woorden voor.

Maar als je in Volkel even in mijn bus wil boomen staat hij voor je open.
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4457
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Bericht door Henk-1 »

Hoi Stefan,
Ik heb met veel woede en ongeloof je mail gelezen
Wat een ***** #@%$#%#^% word er echt boos van
Bah

Ik hoop dat ze de daders te pakken krijgen

Stefan, je bent zekers van harte welkom op Volkel

Je T4 blijft vereeuwigd in de fotogallerij 4 EVER
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

jongens zeer bedankt voor het medeleven heb nu alles weer gelezen en heb tranen in me ogen. wat betreft volkel ik laat me wel even zien en mischien heb ik tegen die tijd wel een andere boomingcar ofzo en anders regel ik wel iets heb een showtje belooft en die kom ik na.

ik hoop wel 1 ding dat jullie dit nooit mee zullen maken heb er zelfs slapeloze nachten van al me spaargeld zat in die bus nu heb ik niks meer.voor wat betreft de beveiliging van de bus die was goed.bij mijn volgende auto komt zeker weer een alarm,centrale vergrendeling,startonderbreker en me andere beveiliging wordt een wielklem dan maar meer werk om weg te komen maar stelen dat gaat niet meer lukken

gr stefan989(ex boomingbus)
LIFE IS LIKE A DREAM
Gebruikersavatar
dijk
Berichten: 195
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:00
Locatie: LA, N-O Brabant

Bericht door dijk »

hoi Stefan, beterschap ermee, ik doe zelf ook geen oog meer dicht, heb de zaklamp naast het bed staan, in de regio Boxmeer is het ook klote op dit moment, hoop dat je toch een beetje het T4 virus te pakken hebt.

Gr Marcel
Afbeelding
Gebruikersavatar
gascona
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:49
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Bericht door gascona »

Hoi Stefan,

Heb net de "nieuwe foto's" gezien.

Kan me voorstellen dat je heb zitten huilen.
Wat een trieste aanblik. :muur
Afbeelding
Gij zult niet stelen, de overheid duld geen concurentie
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10818
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Bericht door Pascal-141 »

@boomingbus : dit is echt heel triestig nieuws om je geliefde auto op zo'n manier terug te moeten vinden :muur

Ik hoop dat je snel alles geregeld krijgt met je verzekering zodat dat toch al achter de rug is , en dat je snel een andere T4 vind die je helpt het leed te verzachten ...

Maar ik stel me nu de vraag : je had blijkbaar nogal wat ICE in je auto zitten , nu je de auto (uitgebrand) terug hebt gezien : heb je er op gelet of er alles nog inzat ? Ik vermoed dat dit de reden was van de diefstal van je auto : gewoon alle spul eruit halen en dan in de fik om sporen uit te wissen , want blijkbaar waren ze niet geintresseerd in de T4 zelf want zelfs de velgen zitten er nog op ...

Ik hoop dat ze de daders vinden en geboeid op de eerstvolgende T4-meeting eens los laten zodat de T4 rijders hun "lusten" eens kunnen botvieren op die losers :gif

Ik denk dat je best ook de tweedehandssites beter even in het oog kan houden ivm het aanbieden van jouw gestolen spullen ... wie weet kom je zo nog iets op het spoor ...
boomingbus
Berichten: 70
Lid geworden op: 13 jan 2007, 13:56
Locatie: nijmegen

Bericht door boomingbus »

hallo,

heb bij het wrak geteld en alles zat er nog in ik denk zelf dat ze dus bus gesleept hebben door de start onderbrekers en dat ze daar geprobeert hebben om ze eraf te krijgen en dat is niet gelukt en om alles eruit te krijg heel(ben je toch een dag bezig) en dat duurt te lang bij die gasten weet verder ok niet wat diegen bezielde maar goed ik zit nu met de stukken te kijken ik hoop ook zeer dat ze deze randdebielen paken en dat ik me 5min.is meer als genoeg mag uitlaten op deze mensen het brengt me T4 wel niet meer terug maar me agressie ben ik dan wel kwijd en geloof me als ik ze heb kunnen ze a niet meer lopen en b ze zullen ook nooit geen pen meer vast kunnen houden

gr stefan989
LIFE IS LIKE A DREAM
Plaats reactie